Sunday , May 20 2018

सेक्रेटेरिएट में सीमांध्र मुलाज़िमीन का एहतेजाज

सेक्रेटेरिएट सीमांध्र मुलाज़िमीन फ़ोर्म ने असेंबली में तेलंगाना बिल पर जामि मुबाहिस और सीमांध्र अरकान से बिल के ख़िलाफ़ वोट देने का मुतालिबा किया और कहा कि मुत्तहदा आंध् की ताईद करने वाले तमाम क़ाइदीन-ओ-जमातों को मुत्तहिद करके एक प

सेक्रेटेरिएट सीमांध्र मुलाज़िमीन फ़ोर्म ने असेंबली में तेलंगाना बिल पर जामि मुबाहिस और सीमांध्र अरकान से बिल के ख़िलाफ़ वोट देने का मुतालिबा किया और कहा कि मुत्तहदा आंध् की ताईद करने वाले तमाम क़ाइदीन-ओ-जमातों को मुत्तहिद करके एक प्लेटफार्म पर इकट्ठा करने की कोशिश की जा रही है।

सेक्रेटेरिएट में लंच वक़फे के दौरान मुरली कृष्णा कन्वीनर मुलाज़िमीन फ़ोर्म की ज़ेरे क़ियादत रियासत को मुत्तहिद रखने का मुतालिबा करते हुए नारा बाज़ी कररहे थे और हाथों में आंध् प्रदेश के तहफ़्फ़ुज़ के मुतालिबा पर मुश्तमिल प्ले कार्ड्स थामे हुए थे और एल बलॉक के रूबरू बैठ कर एहितजाजी मुज़ाहिरे किए।

मुरली कृष्णा ने कहा कि सीमांध्र के तमाम अरकाने असेंबली को चाहीए कि वो बिला तख़सीस पार्टी मुत्तहदा रियासत की बरक़रारी के लिए जद्द-ओ-जहद करने का फ़ैसला ख़ुश आइंद है।

उन्होंने कहा कि असेंबली में तेलंगाना बिल पर तफ़सीली-ओ-जामि मुबाहिस की तवक़्क़ो की जा रही है और मुबाहिस के दौरान बिल में ख़ामीयों-ओ-कोताहियों से हर किसी को वाक़िफ़ करने की ज़रूरत है और इस मौके पर मुत्तहदा रियासत की ज़रूरत से भी एवान को वाक़िफ़ करवाने की अरकाने असेंबली सीमांध्र से पुरज़ोर अपील की।

उन्होंने बिल में शामिल मौज़ूआत पर वोटिंग के मौके पर तमाम सीमांध्र अरकाने असेंबली से मुख़ालिफ़त में वोट देने का मुतालिबा किया। मुरली कृष्णा ने रियासत को मुत्तहदा आंध् प्रदेश बरक़रार रखने के लिए तमाम अरकाने असेंबली से भरपूर कोशिश करने की अपील की।

TOPPOPULARRECENT