Sunday , December 17 2017

सेक्रेट्रियट ए एस औज़ की जायदादें ग्रुप II में अपॉइंटमेंट्स

हैदराबाद 25 जुलाई: हुकूमत तेलंगाना ने सेक्रेट्रियट में अस्सिटेंट सेक्शन ऑफीसरस (एएसऔज़) की जायदादों को ग्रुप II ज़मुरा में शामिल करते हुए बाक़ायदा तौर पर (जी ओ) अहकामात जारी की है। अब तक सेक्रेट्रियट में अस्सिटेंट सेक्शन ऑफीसरस की जायदादों को ग्रुप III ज़मुरा में शामिल रखा गया था।

सरकारी ज़राए ने ये बात बताई और कहा कि इस सिलसिले में तेलंगाना सेक्रेट्रियट एम्प्लाइस एसोसीएशन् और तेलंगाना अस्सिटेंट सेक्शन ऑफीसरस एसोसीएशन ने हुकूमत तेलंगाना से बेहतर नुमाइंदगी करके याददाश्त पेश किए थे जिसकी रोशनी में हुकूमत मज़कूरा दोनों एसोसीएशन की बेहतर नुमाइंदगियों का जायज़ा लेते हुए इस मसले की यकसूई पर ग़ौर करके चीफ़ सेक्रेटरी राजीव शर्मा ने अहकामात जारी किए।

बताया जाता है कि हुकूमत ने साबिक़ में साल 2015-ए-के दौरान अस्सिटेंट सेक्शन ऑफीसरस के तक़र्रुत पालिसी से मुताल्लिक़ जाए करदा जी ओ नंबर 330 को तबदील करके ताज़ा-तरीन अहकामात जारी किए। इस दौरान मज़कूरा दोनों एसोसीएशन्स के क़ाइदीन नरेंद्र राव‌ और चारी वग़ैरा ने हुकूमत की तरफ से सेक्रेट्रियट अस्सिटेंट सेक्शन ऑफीसरस की जायदादों को ग्रुप II ज़मुरा की सर्विस में शामिल करते हुए जारी करदा अहकामात पर ख़ुशी का इज़हार किया और हुकूमत और चीफ़ सेक्रेटरी राजीव शर्मा से
इज़हार-ए-तशक्कुर किया।

 

TOPPOPULARRECENT