Thursday , December 14 2017

सेक्रेट्रेट में कांस्टेबल का इक़दाम ख़ुदकुशी

( सियासत न्यूज़) रियासती सेक्रेट्रेट‌ में कल रात देर गए एक कांस्टेबल ने दौरान ड्यूटी इक़दाम ख़ुदकुशी करते हुए सिक्योरिटी हलक़ों में हलचल मचा दी ।

( सियासत न्यूज़) रियासती सेक्रेट्रेट‌ में कल रात देर गए एक कांस्टेबल ने दौरान ड्यूटी इक़दाम ख़ुदकुशी करते हुए सिक्योरिटी हलक़ों में हलचल मचा दी ।

इतवार की रात देर गए सेक्रेट्रेट‌ की मंदिर के करीब ये वाक़िया पेश आया जहां स्पैशल प्रोटेक्शन फ़ोर्स से वाबस्ता कांस्टेबल सी उच्च राजेश ने अपनी राइफ़ल से इक़दाम ख़ुदकुशी किया ।

बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ इसी कांस्टेबल ने दो राउनड फायरिंग करली जिस में पहले गोली ना लगने के सबब इस ने दूसरी गोली अपने आप पर चलाली ताहम उस की हालत ख़तरे से बाहर बताई गई है जो शदीद ज़ख़मी हालत में शहर कि एक कॉरपोरेट हॉस्पिटल में ज़ेर-ए-इलाज है।

राजेश 2010 बयाच का कांस्टेबल बताया गया है जो सेक्रेट्रेट‌ में हिफ़ाज़ती उमुर की ख़िदमात अंजाम दे रहा था । इस के सिनें में गोली लगने से वो शदीद ज़ख़मी होगया।

पोलीस ज़राए के मुताबिक़ राजेश अपनी एस एल आर राइफ़ल से ख़ुद पर फायरिंग करली जो रात देर गए सेक्रेट्रेट में वाक़िया पोचमां मंदिर के करीब ड्यूटी पर तैनात था । बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ कल रात इक़दाम ख़ुदकुशी से क़बल राजेश ने अपनी बीवी से तकरीबन दो घंटों तक मोबाइल फ़ोन पर बात की थी जिस के बाद इंतिहाई इक़दाम किया ।

कांस्टेबल का ताल्लुक़ नैलोर से बताया गया है । बताया जाता है कि इस की बीवी की सर्जरी हुई थी और इस की सेहत नासाज़ है । राजेश की शादी हुए दो साल हुए हैं । सैफ आबाद पोलीस ने इस ख़सूस में मुक़द्दमा दर्ज कर लिया है और मसरूफ़ तहकीकात है ।

TOPPOPULARRECENT