Thursday , December 14 2017

सेरेना विलियम्स की डाईट तबदील तरकारी को तर्जीह

दोहा 15 नवंबर ( एजैंसीज़ ) साबिक़ा आलमी नंबर एक अमरीकी टेनिस खिलाड़ी सेरेना विलियम्स ने कहा कि उन्हों ने अपनी हालिया बीमारी के बाद से अपनी डाईट में मुकम्मल तबदीली लाई है और अब वो ज़्यादा से ज़्यादा तर्कारीयों पर इकतिफ़ा कर रही हैं। सेरे

दोहा 15 नवंबर ( एजैंसीज़ ) साबिक़ा आलमी नंबर एक अमरीकी टेनिस खिलाड़ी सेरेना विलियम्स ने कहा कि उन्हों ने अपनी हालिया बीमारी के बाद से अपनी डाईट में मुकम्मल तबदीली लाई है और अब वो ज़्यादा से ज़्यादा तर्कारीयों पर इकतिफ़ा कर रही हैं। सेरेना ने क़ुतर में एक प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि गुज़शता महीनों वो एक मुनफ़रद आरिज़ा का शिकार रहें जिस से उन का कैरियर ख़तरा में पड़ गया था ।

अब उन्हों ने अपनी डाईट में यकसर तबदीली पैदा करदी है और वो ज़्यादा से ज़्यादा तरकारी का इस्तिमाल कर रही हैं। उन्हों ने कहा कि वो हमेशा ही सलाद के इस्तिमाल को टालती रही हैं ताहम अब उन्हों ने अपना ज़हन तबदील करदिया है । सरीना सितंबर में अमरीकन ओपन से दस्तबरदार होगई थीं क्योंकि वो एक पुरासरार बीमारी का शिकार होगई थीं जिस से उन के आज़ा नाकारा होजाने का अंदेशा भी लाहक़ होगया था ।

सात मर्तबा की ग्रांड सलाम चमपन सेरेना को सूजन की भी शिकायत थी । वो टेनिस से दूरी की वजह से आलमी दर्जा बिन्दी में 103 वें रैंक तक गिर गई हैं। उन्हों ने कहा कि आइन्दा साल वो मुकम्मल शैडूल के मुताबिक़ खेलना चाहती हैं । हालाँकि ये आसान नहीं है लेकिन वो सख़्त मेहनत से गुरेज़ नहीं करतीं। वो चाहती हैं कि वो एक बार फिर टाप रैंक खिलाड़ियों में शुमार की जाएं ।

TOPPOPULARRECENT