Monday , November 20 2017
Home / Health / सेहतमंद ज़िंदगी की तमन्ना किसे नहीं?

सेहतमंद ज़िंदगी की तमन्ना किसे नहीं?

हैदराबाद 04 अगस्त:आज के मुक़ाबले में गुज़रे वक़्तों में लोग उमूमन लम्बि उम्र पाते थे। उस की वजह ये थी कि उनका तर्ज़-ए-ज़िदंगी सेहतमंदाना था और वो हमारी तरह मशीनी ज़िंदगी नहीं गुज़ारते थे।

अगर आप सेहतमंद रहेंगी और तवील उम्र पाएँगी तो अपनी ज़िम्मेदारियाँ ज़्यादा अहसन तरीक़े से निभा सकेंगे माहिरीन सेहत की तजावीज़ के मुताबिक़ थोड़ी बहुत वरज़िश और चहलक़दमी को अपने मामूल में शामिल रखें। आरामदेह और फ़्लैट जूते पहनें। हाथ बाक़ायदगी से धोईं। काफ़ी पियें, सेहत बख़श ग़िज़ा खाईं, खासतौर से मछली को अपने मीनू में शामिल रखें , शादी मुनासिब वक़्त पर करें ताकि औलाद आपके सामने प्रवान चढ़ सके और आप उनकी ख़ुशीयां देख सकें।

स्पोर्टस में हिस्सा लें और सबसे बढ़कर ये कि हँसती मुस्कुराती रहीं। इन चंद सादा से उसूलों पर अमल करना ज़्यादा मुश्किल नहीं और उनके नताइज इंतेहाई ख़ुशगवार हैं। कौन नहीं चाहता कि वो अच्छी सेहत के साथ तवील उम्र पाए। लिहाज़ा आप भी क्युं ना ये तमन्ना करें ? बस इतना ज़रूर है कि अपनी इस तमन्ना को तकमील तक पहूँचाने के लिए तर्ज़-ए-ज़िदंगी में कुछ मुसबित तबदीलीयां लाएंगे। तब फिर कुछ मुश्किल नहीं कि आप कम अज़ कम 90 साल की उम्र ना पाए।

TOPPOPULARRECENT