Tuesday , December 12 2017

सेहत-ओ-सफ़ाई पर मेयर बलदिया माजिद हुसैन की बिलआख़िर तवज्जॊ

हैदराबाद२३ फरवरी(सियासत न्यूज़) शहर हैदराबाद में जगह जगह गंदगी और कचरे की अदम निकासी से पैदा शूदा हालात और मसाइल पर रोज़नामा सियासत की जानिब से शुरू करदा मुहिम शहर हमारा गली तुम्हारी के बेहतरीन नताइज बरामद हो रहे हैं।

हैदराबाद२३ फरवरी(सियासत न्यूज़) शहर हैदराबाद में जगह जगह गंदगी और कचरे की अदम निकासी से पैदा शूदा हालात और मसाइल पर रोज़नामा सियासत की जानिब से शुरू करदा मुहिम शहर हमारा गली तुम्हारी के बेहतरीन नताइज बरामद हो रहे हैं।

गुज़श्ता तीन माह से जारी इस मुहिम पर मेयर हैदराबाद ने बिलआख़िर अपनी तवज्जा मर्कूज़ की है। शहरीयों की सेहत और शहर की सफ़ाई और इस से शहरी ज़िंदगी को राहत फ़राहम करने की ग़रज़ से रोज़नामा सियासत ने इस मुहिम का आग़ाज़ किया जिस पर मेयर ने मुसबत अंदाज़ में अपना रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए सेहत-ओ-सफ़ाई पर ख़ुसूसी तवज्जा मर्कूज़ की ही। ग्रेटर हैदराबाद म्यूनसिंपल कारपोरेशन के जवाँसाल मेयर ने रातों में अचानक दौरों का आग़ाज़ करदिया है और अपनी पूरी तवज्जा सफ़ाई पर मर्कूज़ की है।

साथ ही मेयर का मानना है कि सफ़ाई अमला जोकि एक बड़ी ज़िम्मेदारी का काम अंजाम दे रहा है उन कीबहबूद के इक़दामात होने चाआई। मेयर हैदराबाद मुहम्मद माजिद हुसैन ने गुज़श्ता रात कवाड़ी गौड़ा, दोमल गौड़ा, ख़ैरीयत आबाद, मुलक पेट और अमली बन के इलाक़ों का दौरा किया। शहर में कचरे की निकासी में मुबय्यना लापरवाही और अमला की काहिली का उन्हों ने नोट लिया। उन्हों ने कचरे की निकासी में पाई जाने वाली लापरवाही को मुस्तर्द करदिया और इस बात का इज़हार किया कि ख़ुद बलदिया में ख़ामी पाई जाती ही। चूँकि कचरे की निकासी करनेवाली गाड़ीयों की कमी ही। उन्हों ने एक प्रैस कान्फ़्रैंस में ये बात ज़ाहिर कर दी कि मज़ीद गाड़ीयों का इस्तिमाल नागुज़ीर है बसूरत दीगर मौजूदा हालात पर क़ाबू पाना या फिर उसे मामूल पर लाना मुश्किल है।

उन्हों ने बताया कि एक तरफ़ हुकूमत का तआवुननहीं और दूसरी तरफ़ यूनीयन का साथ नहीं नतीजतन कुछ ना करने जैसी सूरत-ए‍हाल पैदा हो रही है। मेयर का कहना है कि कचरे की मुंतक़ली-ओ-निकासी के लिए मज़ीदगाड़ियां ख़रीदने की हुकूमत से इजाज़त नहीं मिल रही है और इस कमी को पूरा करने किराया की गाड़ीयों के इस्तिमाल पर यूनीयन को एतराज़ है। शहर में जगह जगह ख़सताहाल सड़कें और कचरे के अंबार शहर की एहमीयत को मुतास्सिर कर रहे हैं और इस एहमीयत को बरक़रार रखने शहरीयों को आर उम्दा और पुरसकोन माहौल-ओ-पुरलतफ़ फ़िज़ा-ए-की फ़राहमी के लिए रोज़नामा सियासत की जानिब से मुहिम शुरू की गई जिस का मेयर हैदराबाद ने मुसबत अंदाज़ में सियासत की मुहिम का नोट लेते हुए सफ़ाई पर बिलआख़िर तवज्जा मर्कूज़ की है और सयासी जमात के नारे शहर हमारा मेयर हमारा से बालातर होकर सियासत की मुहिम पर अपना रद्द-ए-अमल ज़ाहिर किया। तवक़्क़ो ज़ाहिर की जा रही है कि इस मुहिम के समरावर नताइज बरामद होंगी।

TOPPOPULARRECENT