Monday , December 11 2017

सैलाब से बड़े पैमाना पर तबाही और बर्बादी

टी आर एस के फ़्लोर लीडर ई राजेंद्र ने मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो आंध्र प्रदेश में सैलाब और शदीद बारिश के सबब हुई तबाही को क़ौमी ऑफ़त समावी क़रार देते हुए मुतास्सिरीन के लिए मुनासिब मुआवज़ा का एलान करे। ई राजेंद्र ने पार्टी क

टी आर एस के फ़्लोर लीडर ई राजेंद्र ने मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो आंध्र प्रदेश में सैलाब और शदीद बारिश के सबब हुई तबाही को क़ौमी ऑफ़त समावी क़रार देते हुए मुतास्सिरीन के लिए मुनासिब मुआवज़ा का एलान करे। ई राजेंद्र ने पार्टी के दीगर क़ाइदीन के हमराह करीमनगर में फसलों से हुए नुक़्सानात का जायज़ा लेने के लिए मुख़्तलिफ़ इलाक़ों का दौरा किया।

उन्हों ने मार्केटयार्ड पहूंच कर किसानों से मुलाक़ात की और नुक़्सानात के बारे में तफ़सीलात हासिल की। उन्हों ने हुकूमत से मांग की कि इन फसलों की ख़रीदी के लिए आगे आएं जो बारिश के सबब जुज़वी तौर पर ख़राब हो चुकी हैं। रंग तबदील शूदा धान की ख़रीदी के सिलसिले में फ़ूड कारपोरेशन ऑफ़ इंडिया को किसानों से तआवुन करना चाहीए। उन्हों ने तबाह शूदा कपास के मुआवज़ा के तौर पर किसानों को फ़ी क्विंटल 5,500/- की अदायगी का मुतालिबा किया।

उन्हों ने कहा कि फसलों को शदीद नुक़्सान के सबब किसान मआशी बोहरान से दो-चार हो चुके हैं, लिहाज़ा हुकूमत की ज़िम्मेदारी है कि वो हर तरह से किसानों की मदद करे। उन्हों ने कहा कि किसानों की तरक़्क़ी के सिलसिले में टी आर एस ने एक मुसबत हिक्मते अमली तैयार की है। उन्हों ने बहुत जल्द अलैहदा रियासत तेलंगाना की तशकील को यक़ीनी क़रार देते हुए कहा कि नई रियासत के क़ियाम के बाद तेलंगाना अवाम के मसाइल की यक्सूई हो पाएगी।

TOPPOPULARRECENT