Thursday , December 14 2017

सैलाब ज़दा मशरिक़ी गोदावरी में 700 अफ़राद रिलीफ कैंप मुंतक़िल

आंध्र प्रदेश में सैलाब से मुतास्सिरा ज़िला मशरिक़ी गोदावरी से तक़रीबन 700 अफ़राद को रीलीफ़ कैम्पों को मुंतक़िल कर दिया गया।

आंध्र प्रदेश में सैलाब से मुतास्सिरा ज़िला मशरिक़ी गोदावरी से तक़रीबन 700 अफ़राद को रीलीफ़ कैम्पों को मुंतक़िल कर दिया गया।

इस दौरान दोलेशोरम बयारीज में दरयाए गोदावरी की सतह आब में बतदरीज कमी होरही है। ज़िला कलेक्टर नीतू कुमारी प्रसाद ने कहा कि सैलाब से मुतास्सिरा 696 अफ़राद को ज़िला के चार मुख़्तलिफ़ रीलीफ़ कैम्पों को मुंतक़िल कर दिया गया जहां

उन्हें पिने के लिए साफ़ पानी के अलावा ग़िज़ा और दुसरे ज़रूरी अशीया फ़राहम की गई हैं। उन्होंने कहा कि 64 चप्पू से चलाई जाने वाली कश्तियां,14 इंजन से चलने वाली असरी कश्तियां और 2 लांचेस् इस्तेमाल किए जा रहे हैं जिन के ज़रीये देवी पटनम, अन्ना वली, गंगा वर्म, कुत्तापेट, मम्मूडी वार्म, अस्नातीपली, रावला पा लिम, इला वर्म और ममेडी कडोरो मंडलों से मुतास्सिरा अवाम को रीलीफ़ कैम्पों तक पहुंचाया जा रहा है।

आंध्र प्रदेश के डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर नुमा काईला चुना राजपा ने ममेडी कडोरो मंडल के अपनापली गांव का दौरा किया और वहां जारी इमदादी कामों का मुआइना किया।

उन्होंने मौज़ा यंगोपली के उस शख़्स के अफ़रादे ख़ानदान से भी मुलाक़ात की जो पिछ्ले रोज़ सैलाबी पानी में बह गया था। इस दौरान दोलेशोरम बयारीज में दरयाए गोदावरी की सतह आब शाम 7 बजे तक 14.40 फ़ीट दर्ज की गई जो 15.60 फ़ीट थी।

TOPPOPULARRECENT