Wednesday , December 13 2017

सॉफ्टवेय‌र इंजिनियर‌ की मौत पुलिस के लिए चैलॆंज

हैदराबाद । ०४। अगस्त : ( सियासत न्यूज़ ) : सनसनीखेज़ सॉफ्टवेर मुलाज़िमा नीलिमा की मुश्तबा मौत पुलिस के लिए एक चयालनज बनती जा रही है । इस मुअम्मा को हल करने में ताज्जुब की बात है कि पुलिस को अभी तक कोई कामयाब सुराग़ दस्तयाब नहीं हुआ । ब

हैदराबाद । ०४। अगस्त : ( सियासत न्यूज़ ) : सनसनीखेज़ सॉफ्टवेर मुलाज़िमा नीलिमा की मुश्तबा मौत पुलिस के लिए एक चयालनज बनती जा रही है । इस मुअम्मा को हल करने में ताज्जुब की बात है कि पुलिस को अभी तक कोई कामयाब सुराग़ दस्तयाब नहीं हुआ । बल्कि आज पुलिस के एक आला ओहदेदार ने ये दावे किया है कि बहुत जल्द इस सॉफ्टवेर मुलाज़िमा की मुश्तबा मौत का मुअम्मा हल करलिया जाएगा और नीलिमा के मोबाईल फ़ोन के स्क्रीन लॉक को खोलने की कोशिश जारी है ।

इस ख़सूस में डी सी पी माधव पुर मिस्टर योगा नंद ने बताया कि पुलिस नीलिमा के सेल फ़ोन की जांच में मसरूफ़है कि आया इस ने आख़िरी मर्तबा किस को फ़ोन किया था । उन्हों ने आज इस बात कोवाज़िह करदिया कि नीलिमा के घर वालों का पता और रब्त फ़ोन नंबर मिलने में मुश्किल की वजह से ताख़ीर से इस के घर वालों को इत्तिला दी गई और 10 वीं मंज़िल पर वाक़ियाइस के बयाग से दस्तयाब चिट्टी के ज़रीया इस के घर वालों को इत्तिला दी गई ।

पुलिस के ब्यान से अदम इत्मीनान का इज़हार करने वाले नीलिमा के ख़ानदानी ज़राए ने इस की मौत पर शुबहात का इज़हार किया । डी सी पी ने बताया कि कंपनी में मौजूदा सी सी टी वी वीडीयो कैमरों की मदद से इस की नक़ल-ओ-हरकत और इस दिन क्या हुआ इस का पता चलाया जा रहा है ।

याद रहे कि नीलिमा का बैग‌ 10 वीं मंज़िल पर था और इस की एक चप्पल सातवीं मंज़िल पर और वो नीचे गिर पड़ी थी । पुलिस के मुताबिक़ रमेश नामी सिक्योरिटी गाड़ड ने उसे पहले देखा था और दीगर तीन साथीयों की मदद से एम्बुलेन्स के ज़रीया नीलमां को हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया ।

पुलिस के मुताबिक़ हादिसा की रात 9 बजे नीलमां 18 और 19 नंबर की इमारत में दाख़िल हुई और इस के बाद साढे़ 9बजे तक जांच जारी है और इस के बाद वो पार्किंग कामपलकस में गई इस के बाद क्या हुआ इस बात का इलम नहीं हो सका । पुलिस उस दिन की तमाम तर सरगर्मीयों का पता चलाने में मसरूफ़ है । और बताया कि ताहाल किसी भी किस्म की कोई गिरफ़्तारी अमल में नहीं आई । पुलिस ने बताया कि बहुत जल्द मुक़द्दमा की यकसूई कर ली जाएगी ।।

TOPPOPULARRECENT