Tuesday , December 12 2017

सॉफ्टवेर इंजिनियर‌ की मौत तहक़ीक़ात में अहम पेशरफ़त

हैदराबाद ।०५अगस्त (सियासत न्यूज़) शहर भर में सनसनी फैलाने वाली सॉफ्टवेरमुलाज़िमा नीलिमा की मुश्तबा मौत का मुआमला आज एक नया रुख इख़तियार कर गया ही। मुश्तबा मौत के इस मुआमला में तहक़ीक़ात कररही पुलिस ने अहम पेशरफ़त इख़तियार करली

हैदराबाद ।०५अगस्त (सियासत न्यूज़) शहर भर में सनसनी फैलाने वाली सॉफ्टवेरमुलाज़िमा नीलिमा की मुश्तबा मौत का मुआमला आज एक नया रुख इख़तियार कर गया ही। मुश्तबा मौत के इस मुआमला में तहक़ीक़ात कररही पुलिस ने अहम पेशरफ़त इख़तियार करली है और पुलिस ने नीलिमा के मेल को लॉगिन कर लिया है, जिस से पुलिस को हैरतअंगेज़ इन्किशाफ़ात हासिल हुए हैं।

एक पुलिस ओहदेदार के मुताबिक़ पुलिस ने इस सॉफ्टवेर मुलाज़िमा नीलिमा के मेल से एक सुराग़ दस्तयाब किया ही। बताया गया हीका नीलिमा ने एक आई डी पर बहुत सारे मेल (पिया मात) रवाना किए थी। ज़राए के मुताबिक़ नीलिमा ने प्रशांत नामी एक शख़्स को काफ़ी मेल किए थे और इस की जानिब सेरद्द-ए-अमल हासिल ना होने पर वो मायूसी का शिकार हो गई थी।

नीलिमा और प्रशांत पहले एक ही कंपनी में एक साथ काम करते थे और उन की दोस्ती थी। प्रशांत गिनीज़ नैट मेंमुलाज़िम बताया गया ही। नीलिमा और प्रशांत एक दूसरे से मुहब्बत करते थी, लेकिन नीलिमा की शादी किसी और से होगई और इसी दौरान प्रशांत इस के मेल्स पर भी रद्द-ए-अमल ज़ाहिर नहीं कररहा था। पुलिस नीलिमा के मेल्स से हासिल शूदा मवाद की बुनियाद पर केस की तहक़ीक़ात कर रही है।

TOPPOPULARRECENT