Saturday , January 20 2018

सोइस ख़ातून की इजतिमाई इस्मत रेज़ि केस

डॉ टिया (मध्य प्रदेश) 28 मार्च (पी टी आई) डॉ टिया पुलिस ने 16 मार्च की रात जंगलात में एक सोइस ख़ातून की मुबय्यना इजतिमाई इस्मत रेज़ि करने वाले 6 मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ मुक़ामी अदालत में चार्ज शीट दाख़िल की है। ये पहला मौक़ा है कि मुल्ज़िमीन की किस

डॉ टिया (मध्य प्रदेश) 28 मार्च (पी टी आई) डॉ टिया पुलिस ने 16 मार्च की रात जंगलात में एक सोइस ख़ातून की मुबय्यना इजतिमाई इस्मत रेज़ि करने वाले 6 मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ मुक़ामी अदालत में चार्ज शीट दाख़िल की है। ये पहला मौक़ा है कि मुल्ज़िमीन की किसी शनाख़्त के बगै़र अदालत में चार्ज शीट दाख़िल की गई है।

इस केस की तहक़ीक़ात करने वाले पुलिस ओहदेदार एन एस रावत ने कहा कि मुख़्तलिफ़ दफ़आत के तहत मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ चार्ज शीट दाख़िल की गई जिस में इस्मत रेज़ि और डकैती के दफ़आत भी शामिल है। ख़वातीन के सेल का चार्ज लेने के बाद उन्होंने अपने 100 सफ़े की चार्ज शीट तैय्यार की। इस्तिग़ासा ने कहा कि मुल्ज़िमीन के क़सूरवार होने के लिए ख़ातिरख़वाह फ़ारनसक सबूत मौजूद है। पुलिस का दावा है कि मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ इल्ज़ामात साबित करने के लिए इस के पास साईंसी सबूत मौजूद हैं।

TOPPOPULARRECENT