Friday , September 21 2018

सोनिया गांधी की मौजूदगी में एस पी कांग्रेस क़ाइदीन में तकरार

राय बरेली, 25 मार्च: कांग्रेस और समाजवादी पार्टी अरकान असेम्बली के माबेन यू पी ए की सदर नशीन-ओ-मुक़ामी रुकन पार्लियामेंट सोनिया गांधी की मौजूदगी में एक इजलास के दौरान लफ़्ज़ी तकरार होगई। सोनिया ने दरमियान में मुदाख़िलत करते हुए सब को ख़

राय बरेली, 25 मार्च: कांग्रेस और समाजवादी पार्टी अरकान असेम्बली के माबेन यू पी ए की सदर नशीन-ओ-मुक़ामी रुकन पार्लियामेंट सोनिया गांधी की मौजूदगी में एक इजलास के दौरान लफ़्ज़ी तकरार होगई। सोनिया ने दरमियान में मुदाख़िलत करते हुए सब को ख़ामोश करवाया। ज़िला वी जीलन्स-ओ-मॉनीटरिंग कमेटी के एक इजलास में कांग्रेस एम एल सी दिनेश सिंह ने इल्ज़ाम आइद किया कि डा. राम मनोहर लोहिया गाओं के एक स्कीम के तहत इंतिख़ाब में इम्तियाज़ बरता जा रहा है।

उन्होंने कहा कि चीफ मिनिस्टर अखीलेश सिंह यादव मर्कज़ी फ़ंड्ज़ को इस स्कीम के लिए मुंतक़िल कर रहे हैं। रियासती वज़ीर मनोज पांडे ने इस पर एतराज़ किया और कहा कि इजलास में बात चीत सिर्फ़ तरक़्क़ियाती मसाइल तक महदूद होनी चाहिए। उन्होंने कहा कि इल्ज़ामात-ओ-जवाबी इल्ज़ामात की कोई ज़रूरत नहीं है। पार्टी के दीगर अरकान भी उन के साथ होगए और लफ़्ज़ी तकरार शुरू होगई थी। तास मौक़े पर सोनिया गांधी ने मुदाख़िलत करते हुए दोनों जमातों के अरकान असेम्बली को ख़ामोश रहने की तलक़ीन की।

TOPPOPULARRECENT