Monday , December 18 2017

सोनिया गांधी को दिल्ली में पार्टी की कामयाबी का यक़ीन

सदर कांग्रेस सोनिया गांधी ने यक़ीन ज़ाहिर किया कि उनकी पार्टी दिल्ली इंतेख़ाबात में चौथी मीयाद के लिए कामयाबी हासिल करेगी। दिल्ली इंतेख़ाबात को आइन्दा साल के पारलीमानी इंतेख़ाबात से क़बल इंतिहाई इंतेख़ाबी मुक़ाबला समझा जा रहा

सदर कांग्रेस सोनिया गांधी ने यक़ीन ज़ाहिर किया कि उनकी पार्टी दिल्ली इंतेख़ाबात में चौथी मीयाद के लिए कामयाबी हासिल करेगी। दिल्ली इंतेख़ाबात को आइन्दा साल के पारलीमानी इंतेख़ाबात से क़बल इंतिहाई इंतेख़ाबी मुक़ाबला समझा जा रहा है।

हालाँकि चीफ़ मिनिस्टर दिल्ली शीला दीक्षित ने मुहतात रवैया इख़तियार करते हुए कहा कि वो ख़ुद भी नताइज की मुंतज़िर हैं। निर्माण भवन राय दही मर्कज़ पर अपने हक़ राय दही से इस्तिफ़ादा करने के बाद सोनिया गांधी ने मुस्कुराते हुए कहा कि हम जीतेंगे। उनसे दिल्ली असेम्बली इंतेख़ाबात में कांग्रेस की कामयाबी के इमकानात के बारे में सवाल किया गया था।

क्योंकि इस बार रियासत दिल्ली में बरसर-ए-इक्तदार पार्टी को बी जे पी के इलावा पहली बार इंतेख़ाबी मैदान में उतरने वाली आम आदमी पार्टी से सख़्त मुक़ाबला दरपेश है। नायाब सदर कांग्रेस राहुल गांधी ने भी कहा कि दिल्ली में शीला दीक्षित ने बेइंतिहा अच्छा काम किया है और उनके ख़िलाफ़ में इस बार भी वो कामयाबी हासिल करेंगी।

75 साला शीला दीक्षित ने मुहतात रद्द-ए-अमल ज़ाहिर किया जबकि उनसे इंतेख़ाबात के इमकानी नताइज के बारे में दरयाफ़त किया गया। उन्होंने कहा कि वो ख़ुद भी इंतेख़ाबी नताइज की मुंतज़िर हैं। कहा कि कोई मुख़ालिफ़ हुकूमत लहर नहीं थी। उन्होंने कहा कि उन की हुकूमत ने सब को साथ लेकर तरक़्क़ी करने को यक़ीनी बनाया है और गुज़िश्ता 15 साल की कारकर्दगी की बुनियाद पर उमीद करती हैं कि दिल्ली के अवाम बरसर-ए-इक्तदार पार्टी को एक और मीयाद तक ख़िदमत करने का मौक़ा फ़राहम करेंगे।

उन्होंने कहा कि वो एतिमाद के साथ मुक़ाबला कररही हैं और यक़ीन करती हैं कि नई दिल्ली मुसलसल तरक़्क़ी की राह पर रहा है और कांग्रेस सब को साथ लेकर तरक़्क़ी करने के एजंडा पर अमल आवरी करते हुए दिल्ली को बेहतरीन शहर बना चुकी है। अपोज़ीशन ने बुलंद बाँग दावे करते हुए कांग्रेस को बदनाम करने की कोशिश की थी लेकिन दिल्ली के अवाम कांग्रेस की कारकर्दगी से वाक़िफ़ हैं।

TOPPOPULARRECENT