Friday , November 24 2017
Home / Hyderabad News / सोनिया ,राहुल का आइन्दा माह दौरा हैदराबाद

सोनिया ,राहुल का आइन्दा माह दौरा हैदराबाद

सदर कांग्रेस सोनिया गांधी के अलावा दुसरे मर्कज़ी क़ाइदीन मार्च के पहले हफ़्ते में हैदराबाद में मुनाक़िद होने वाले अज़ीमुउशान जल्सा-ए-आम से ख़िताब करेंगे जो अलाहिदा रियासत तेलंगाना के सिलसिले में जलसा इज़हार-ए-तशक्कुर के तौर पर मुना

सदर कांग्रेस सोनिया गांधी के अलावा दुसरे मर्कज़ी क़ाइदीन मार्च के पहले हफ़्ते में हैदराबाद में मुनाक़िद होने वाले अज़ीमुउशान जल्सा-ए-आम से ख़िताब करेंगे जो अलाहिदा रियासत तेलंगाना के सिलसिले में जलसा इज़हार-ए-तशक्कुर के तौर पर मुनाक़िद किया जा रहा है।

मुहम्मद अली शब्बीर रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल ने गांधी भवन में ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत के दौरान ये बात बताई। उन्होंने कहा कि माह मार्च के अवाइल में परेड गराउंड में जलसा मुनाक़िद करने की मंसूबा बंदी की जा रही है जिस में सदर नशीन यू पी ए-ओ-सदर कांग्रेस सोनिया गांधी के अलावा नायब सदर कांग्रेस राहुल गांधी और दिगविजय सिंह और् दुसरे को मदऊ किया जा रहा है।

उन्होंने बताया कि अलाहिदा रियासत तेलंगाना की तशकील के अमल का जायज़ा लेने के लिए मर्कज़ी हुकूमत की तरफ से तशकील दी गई वुज़रा कमेटी के अरकान को भी इस जल्सा-ए-आम में मदऊ किया जा रहा है ताकि तेलंगाना अवाम की तरफ से उन से इज़हार-ए-तशक्कुर करते हुए उन्हें तहनियत पेश की जा सके।

मुहम्मद अली शब्बीर के साथ इस मौके पर रियासती वज़ीर लेबर डी नागेंद्र और दुसरे क़ाइदीन मौजूद थे। जनाब मुहम्मद अली शब्बीर ने साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की तरफ से अलाहिदा रियासत तेलंगाना की तशकील में रुकावट पैदा करने की कोशिशों की मुज़म्मत करते हुए कहा कि किरण कुमार रेड्डी अब तन्हा होचुके हैं।

उन्होंने दावा किया कि किरण कुमार रेड्डी को सीमांध्र इलाक़ों के क़ाइदीन की भी हिमायत हासिल नहीं है। मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि तेलंगाना की तशकील के ज़रीये सोनिया गांधी ने तेलंगाना अवाम को जो तोहफ़ा दिया है, इस के इज़हार-ए-तशक्कुर के तौर पर मुनाक़िद होने वाले जलसे में तेलंगाना के तमाम अज़ला से अवाम शिरकत करते हुए मिसिज़ गांधी का शुक्रिया अदा करेंगे।

उन्होंने तशकीले तेलंगाना की राह में रुकावट पैदा करने वाले क़ाइदीन को ग़द्दारन-ए-तेलंगाना क़रार देते हुए कहा कि कांग्रेस ने जो वाअदा किया था इस के मुताबिक़ 10 अज़ला पर मुश्तमिल अलाहिदा रियासत तेलंगाना की तशकील को यक़ीनी बनाया है।

डी नागेंद्र ने इस मौके पर ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि सदर कांग्रेस ने तेलंगाना की तशकील के ज़रीये तेलंगाना अवाम की तवील जद्द-ओ-जहद को कामयाब बनाने में अहम किरदार अदा किया है, इसी लिए मिसिज़ गांधी से इज़हार-ए-तशक्कुर के सिलसिले में अज़ीमुउशान जल्सा-ए-आम मुनाक़िद किया जाएगा।

इस सिलसिले में तैयारीयों का आग़ाज़ होचुका है और तवक़्क़ो है कि आइन्दा माह के पहले हफ़्ता में ही इस जलसा का इनइक़ाद अमल में आएगा।

TOPPOPULARRECENT