Sunday , April 22 2018

सोनीया गांधी की रैली के लिए बस आनर्स का ख़िदमात फ़राहम करने से इनकार

पनजी १६ दिसम्बर (पी टी आई) गोवा में ख़ानगी बस आपरेटर्स की एक लॉबी ने रियास्ती हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो बस आपरेटर्स को जबरी तौर पर अवामी ख़िदमात मस्दूद करते हुए बस ख़िदमात को सोनीया गांधी की मुनाक़िद शुदणी रैली में पार्टी के हामी

पनजी १६ दिसम्बर (पी टी आई) गोवा में ख़ानगी बस आपरेटर्स की एक लॉबी ने रियास्ती हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो बस आपरेटर्स को जबरी तौर पर अवामी ख़िदमात मस्दूद करते हुए बस ख़िदमात को सोनीया गांधी की मुनाक़िद शुदणी रैली में पार्टी के हामीयों की आमद-ओ-रफ़्त के लिए बसों को मुख़तस कर दें।

जनरल सैक्रेटरी ऑल प्राईवेट बस ओनर्स एसोसीएसन् सुदीप तमनकर ने अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए कहा कि सियासतदानों की ईमा पर रियास्ती महिकमा ट्रांसपोर्ट के कुछ आफ़िसरान एसोसीएसन् के अरकान पर दबाव् डाल रहे हैं कि वो 17 दिसम्बर को अवाम के लिए बस ख़िदमात मस्दूद कर दें और उन का इस्तिमाल सिर्फ कांग्रेस हामीयों की आमद-ओ-रफ़्त के लिए मुख़तस कर दें।

हैरतअंगेज़ बात ये है कि बस ओनर एसोसिएसन को धमकीयां भी दी जा रही हैं कि अगर बसों को पार्टी हामीयों की आमद-ओ-रफ़्त केलिए इस्तिमाल नहीं किया गया तो इस के संगीन नताइज सामने आसकते हैं। यहां इस बात का तज़किरा ज़रूरी है कि रियासत गोवा की पुर्तगाल से आज़ादी के 50 साल मुकम्मल होरहे हैं और इस की गोल्डन जुबली तक़रीबात कमपाल परेड ग्राउंड में मुनाक़िद की जाएगी।

एसोसीएसन ने इस सिलसिला में ट्रांसपोर्ट डायरैक्टर अरूण देसाई को भी मतला कर दिया है कि किस तरह उन पर दबाव् डाला जा रहा है। मिस्टर अरूण देसाई ने एसोसिएसन को तीक़न दिया है कि महिकमा ट्रांसपोर्ट इन ऑफीसर्स के ख़िलाफ़ कार्रवाई करेगा जो दबाव् डालने में पेश पेश हैं क्योंकि ऐसा करना ज़ाबता अख़लाक़ की सरासर ख़िलाफ़वरज़ी है।

अवाम को मुश्किलात में डाल कर रैली बस ख़िदमात की फ़राहमी की हरगिज़ इजाज़त नहीं दी जा सकती। मज़कूरा रैली से यू पी ए सदर नशीन सोनीया गांधी ख़िताब करने वाली हैं। मोटर व्हीकल क़ानून के मुताबिक़ कोई बस अगर किसी मख़सूस रूट पर अवामी ख़िदमात के लिए लाईसेंस शूदा है तो उसे किसी दीगर मक़ासिद के लिए किराए पर नहीं दिया जा सकता।

TOPPOPULARRECENT