Monday , December 18 2017

सोने पर वैट को 5 फ़ीसद कर देने हुकूमते तेलंगाना का मंसूबा

हुकूमते तेलंगाना की जानिब से सोने पर वैट में इज़ाफ़ा से सोने की कीमतें बढ़ सकती हैं। हुकूमत की जानिब से मुजव्वज़ा बजट 2015-16 में सोने पर वैट में इज़ाफ़ा का मंसूबा तैयार किया जा रहा है। फ़िलहाल सोने पर हुकूमत एक फ़ीसद वैट वसूल कर रही है। जिस मे

हुकूमते तेलंगाना की जानिब से सोने पर वैट में इज़ाफ़ा से सोने की कीमतें बढ़ सकती हैं। हुकूमत की जानिब से मुजव्वज़ा बजट 2015-16 में सोने पर वैट में इज़ाफ़ा का मंसूबा तैयार किया जा रहा है। फ़िलहाल सोने पर हुकूमत एक फ़ीसद वैट वसूल कर रही है। जिस में इज़ाफ़ा करके 5 फ़ीसद करने का मंसूबा है।

रियासती वज़ीर टी सिरी निवास यादव ने सोने पर वैट में इज़ाफ़ा के मंसूबा पर कहा कि हुकूमत इस मंसूबा पर ग़ौर कर रही और इस की वजह रियासत की आमदनी में इज़ाफ़ा के निशाना को पूरा करना है।

वैट का नफ़ाद और इस से होने वाली आमदनी रियासत की होती है और इस में इज़ाफ़ा या तख़्फ़ीफ़ का फैसला रियासती हुकूमत करती है। अगर तेलंगाना में सोने के ज़ेवरात पर वैट में इज़ाफ़ा किया जाता है तो मजमूई तौर पर सोने की कीमत में 5 फ़ीसद तक का इज़ाफ़ा हो जाएगा और दुकानदार इस इज़ाफ़ा को सारिफ़ीन से वसूल करके हुकूमत को अदा करेगा।

वैट में इज़ाफ़ा के असरात ताजिरीन पर नहीं बल्कि अवाम पर मुरत्तिब होने का ख़द्शा है।। गाहक अगर पड़ोसी रियासतों का रुख़ करते हैं तो फ़रोख़्त में भी गिरावट रेकॉर्ड की जा सकती है जो कि सरकारी खज़ाने पर भी बोझ भी साबित हो सकती है।

TOPPOPULARRECENT