Friday , November 24 2017
Home / Featured News / सोशल नेटवर्किंग साइट्स के ग़लत इस्तिमाल के ख़िलाफ़ वार्निंग

सोशल नेटवर्किंग साइट्स के ग़लत इस्तिमाल के ख़िलाफ़ वार्निंग

हैदराबाद 30 दिसंबर: जदीद टेक्नोलोजी के इस्तिमाल में हमेशा आगे रहने वाली साइबराबाद पुलिस ने एक और क़दम आगे बढ़ाया है और 4 मिलियन वेबसाइट् की नक़ल-ओ-हरकत की जांच के सिस्टम को हासिल कर लिया है। ये बात कमिशनर पुलिस साइबराबाद सी वी आनंद ने बताई।

उन्होंने कहा कि दाश के मवाद से राग़िब होने वाले नौजवानों पर सख़्त नज़र रखी जा रही है और सोशल नेटवर्किंग साईट फेसबुक, ट्विटर, वाट्सप्प-ओ-दुसरे साइट्स पर क़रीब से नज़र रखी जा रही है। कमिशनर पुलिस ने बताया कि इन वेबसाइट्स के ज़रीये कौन क्या मवाद हासिल कर रहा है और किस तरह की सरगर्मीयों में शामिल है और कौनसी वेबसाइट पर कितना वक़्त सिर्फ़ कर रहा है और अपना क्या रद्द-ए-अमल ज़ाहिर कर रहा है ये तमाम सरगर्मीयां इस सॉफ्टवेर सिस्टम के ज़रीये अब पुलिस की नज़र से गुज़रेंगी।

उन्होंने हालिया गिरफ़्तार तीन नौजवानों के ताल्लुक़ से कहा कि साबिक़ में काउंसलिंग की गई थी। बावजूद उस के वो अपनी हरकतों से बाज़ नहीं आए। अब जबकि मर्कज़ से अहकामात हासिल हो चुके हैं, पुलिस ने चौकसी इख़तियार करली है।

उन्होंने बताया कि हर दिन 24 घंटे पुलिस ऐसे मुआमलात में चौकस रहती है और अब नए सॉफ्टवेर सिस्टम के ज़रीये तमाम 4 मिलियन वेबसाइट्स-ओ- सोशल नेटवर्किंग साइट्स को मिला दिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT