Friday , June 22 2018

स्कालरशिपस एम डी यूनानी दाख़िलों दुसरे उमूर पर अकलियती कमीशन का ग़ौर

रियासती अकलियती कमीशन के एक प्रेस नोट के बमूजब कमीशन ने मुख़्तलिफ़ उमूर का जायज़ा लिया है जिन में स्कालरशिपस की इजराई भारतीय पुरानी मित्रा सिंह की तरफ से जानवरों की मुंतक़ली रोकने और यूनानी एम डी में दाख़िलों के अलावा दुसरे मसाइल भी

रियासती अकलियती कमीशन के एक प्रेस नोट के बमूजब कमीशन ने मुख़्तलिफ़ उमूर का जायज़ा लिया है जिन में स्कालरशिपस की इजराई भारतीय पुरानी मित्रा सिंह की तरफ से जानवरों की मुंतक़ली रोकने और यूनानी एम डी में दाख़िलों के अलावा दुसरे मसाइल भी शामिल हैं।

कमीशन ने मर्कज़ी स्कालरशिपस पर अमल आवरी का जायज़ा लिया और ये तास्सुर पाया गया कि इस पर अमल आवरी तोक़ाअत से कम है।

अकलियती कमीशन ने तमाम कलेक्टरस को एक सर्कुलर जारी करते हुए स्कालरशिपस के लिए ख़ुसूसी कैंपस मुनाक़िद करने को कहा है।
इस के अलावा कमीशन ने हुकूमत की तरफ से भारतीय पुरानी मित्रा सिंह को पुलिस की ड्यूटी सौंपने का जायज़ा लिया और कहा कि इस के नतीजे में फ़िर्कावाराना मसाइल पैदा हो रहे हैं।

इस सिलसिले में 11 अक्टूबर को समाअत मुक़र्रर करने का फैसला करते हुए कमिशनर पुलिस साइबरआबाद हैदराबाद और डी जी पी के अलावा होम सेक्रेटरी को नोटिस जारी की गई हैं।

कमीशन ने कुछ डॉक्टर्स की नुमाइंदगी का जायज़ा लेते हुए एन टी आर यूनीवर्सिटी आफ़ हेल्थ साईंसेस और दुसरे इदारों पर ज़ोर दिया कि वो एम डी यूनानी कोर्स में दाख़िलों के लिए आख़िरी तारीख में तौसीअ करें।

कमीशन ने गोलकुंडा गर्लज़ कॉलेज में तालिबात को पेश आरही दुशवारों का भी जायज़ा लिया जिसे आबडज़ से मुंतक़िल करदिया गया है । इस मसले पर भी 11 अक्टूबर को समाअत होगी।

कमीशन ने कल विजया नगरम में एक गुरुद्वारा पर हमले के वाक़िये का जायज़ा लिया और सदर नशीन कमीशन ने फ़ौरी ज़िला कलेक्टर विजया नगरम से राबिता करते हुए उनसे ख़ाहिश की के गुरुद्वारा की मरम्मत का काम फ़ौरी किया जाये।

TOPPOPULARRECENT