Wednesday , December 13 2017

स्कालर शिप्स की अदम इजराई पर ब्रहम तलबा का एहतिजाज

हैदराबाद । ११ जुलाई : ( सियासत न्यूज़ ) : स्कालर शपस की अदम इजराई के ख़िलाफ़ एहतिजाज केलिए पहुंचे तलबा को जवाब देने के बजाय आज रियास्ती अक़ल्लीयती मालीयाती कारपोरेशन के दफ़्तर में ओहदेदारों की लापरवाही और बेरुख़ी का सामना करना पड़

हैदराबाद । ११ जुलाई : ( सियासत न्यूज़ ) : स्कालर शपस की अदम इजराई के ख़िलाफ़ एहतिजाज केलिए पहुंचे तलबा को जवाब देने के बजाय आज रियास्ती अक़ल्लीयती मालीयाती कारपोरेशन के दफ़्तर में ओहदेदारों की लापरवाही और बेरुख़ी का सामना करना पड़ा और तलबा का ये एहतिजाज उस वक़्त शिद्दत इख़तियार कर गया जब तलबा के हमराह मौजूद टी एन ऐस एफ़ क़ाइद ईमान हुसैन ने दीगर तेलगु देशम क़ाइदीन को कारपोरेशन ओहदेदारों के रवैय्या से वाक़िफ़ करवाया ।

तेलगु देशम क़ाइदीन मिस्टर ऐस रेड्डी सरीनवास रेड्डी जी ऐच एमसी फ़्लोर लीडर , मिस्टर अली बिन सईद अलगतमी , मिस्टर शहबाज़ अहमद ख़ां और मिस्टर नवेद इक़बाल के इलावा दीगर टी अनीस यफ़ क़ाइदीन हज हाइज़ पहुंच गए और एहतिजाज में शामिल हो गए ।

2 घंटे तक तलबा से बातचीत केलिए कोई तैय्यार नहीं था और तमाम अहम ओहदेदार दफ़्तर से ग़ायब थे । डी ऐम डब्लयू ओ हैदराबाद मिस्टर अकरम अली को मुतवज्जा करने पर उन्हों ने कह दिया कि इन का मसला नहीं है और वहां से रवाना होगए । डाक्टर मुहम्मद इलयास रिज़वी जो कि तर्बीयती दौरा पर रवाना होचुके हैं उन्हें जब मतला किया गया तो उन की हिदायत पर अकरम अली और एक ओ एसडी रमेश ने तलबा से बातचीत की लेकिन तलबा की ब्रहमी के सबब वो भी वहां से रवाना हो गए ।

तलबा के साथ रवा सुलूक के ख़िलाफ़ एहतिजाज के लिए पहुंचे तलगो देशम क़ाइदीन ने जनरल मैनेजर अक़ल्लीयती मालीयाती कारपोरेशन मिस्टर लियाक़त अली से मुलाक़ात करके अक़ल्लीयती तलबा को दरपेश मसाइल से वाक़िफ़ करवाया और मर्कज़ी हुकूमत की स्कालर शिप्स केलिए दरख़ास्तों के इदख़ाल की तारीख़ में तौसीअ का मुतालिबा करते हुए कारपोरेशन के ओहदेदारों को मसाइल के हल और तारीख़ में तौसीअ के लिए 11 जुलाई को दिन में 11 बजे तक की मोहलत दी और कहा कि अगर तलबा के मसाइल हल नहीं किए गए तो तलगो देशम एहतिजाज मुनज़्ज़म करेगी । ‘

कई तलबा ऑनलाइन दरख़ास्तें दाख़िल करने के बाद गुज़श्ता कई माह से अपनी दरख़ास्त का मौक़िफ़ जानने की कोशिश कररहे हैं । तलबा को उन की दरख़ास्त के मौक़िफ़ की जगह पर स्कालर शपस की मंज़ूरी बंक अकाउंट को रवानगी की इत्तिला फ़राहम की जा रही है लेकिन हक़ीक़त इस के बरअक्स है । मिस्टर सरीनवास रेड्डी ने मिस्टर लियाक़त अली को बताया कि तलबा में ये शिकायत भी आम है कि ऑनलाइन दरख़ास्त दाख़िल करने के दौरान वेबसाइट काम करना बंद कररही है ।

उन्हों ने बताया कि तलबा को इनकम सरटीफ़ीकट के हुसूल और बैंक अकाउंट खोलने में दुशवारीयों को दूर करने कारपोरेशन के ओहदेदारों को हरकत में आना चाहिए । इलावा अज़ीं असना दात के हुसूल में दुशवारीयों को मद्द-ए-नज़र रखते हुए फ़ौरी तारीख़ में तौसीअ का ऐलान किया जाना चाहिए ।

मिस्टर लियाक़त अली ने तलगो देशम क़ाइदीन को तीक़न दिया कि वो अंदरून 24 घंटे तमाम मसाइल के हल केलिए इक़दामात करेंगे । क़ब्लअज़ीं एहितजाजी तलबा को दफ़्तर से निकालने बाअज़ ओहदेदारों ने पुलिस को तलब करलिया था । बताया जाता है कि तलबा जब अपनी दरख़ास्तों के मौक़िफ़ के मुताल्लिक़ आगही हासिल करने कारपोरेशन के दफ़्तर वाक़्य हज हाइज़ पहुंचे तो उन से ओहदेदारों के रवैय्या पर ब्रहम तलबा ने एहतिजाज किया ।

बादअज़ां जब तेलगु देशम क़ाइदीन मिस्टर नवेद इक़बाल , मिस्टर शहबाज़ अहमद ख़ां और मिस्टर अली बिन सईद अलगतमी वहां पहूंचे तो तलबा का एहतिजाज जारी था और कारपोरेशन के ओहदेदार लंच में मसरूफ़ थे जिस की इत्तिला मिलने पर तलबा इन क़ाइदीन के हमराह ब्रहमी के आलम में लंच रुम में घुस पड़े इस के बावजूद भी ज़ाइद अज़ एक घंटा कारपोरेशन के ओहदेदार कोई तीक़न देने या बातचीत करने के मूड में नहीं थे

TOPPOPULARRECENT