Tuesday , December 19 2017

स्कूल में नाक़िस ग़िज़ाओं के इस्तेमाल से 133तालिबात बीमार

हैदराबाद के पड़ोसी ज़िला रंगारेड्डी के कालूका चरला मंडल में वाक़्ये कस्तूरबा गांधी गुरूकुल स्कूल की 30 और ज़िला मशरिक़ी गोदावरी के राजौल मंडल के तहत शेवा को डो गांव में वाक़्ये गुरूकुल स्कूल की 103 तालिबात नाक़िस ग़िज़ा के इस्तेमाल के

हैदराबाद के पड़ोसी ज़िला रंगारेड्डी के कालूका चरला मंडल में वाक़्ये कस्तूरबा गांधी गुरूकुल स्कूल की 30 और ज़िला मशरिक़ी गोदावरी के राजौल मंडल के तहत शेवा को डो गांव में वाक़्ये गुरूकुल स्कूल की 103 तालिबात नाक़िस ग़िज़ा के इस्तेमाल के सबब बीमार होगईं।

ज़राए के मुताबिक़ ये 133 तालिबात सरकारी इदारों की तरफ से सरबराह की जाने वाली ग़िज़ाओं में शामिल नाक़िस चावल के सबब बीमार हुई हैं। मौसूला इत्तेलाआत के मुताबिक़ कस्तूरबा गांधी स्कूल की तालिबात उन्हें फ़राहम की जाने वाली ग़ैर मयारी ग़िज़ाओं के ख़िलाफ़ पिछ्ले दो रोज़ से एहतेजाज कररही थीं।
जिन की शिकायत थी कि ग़िज़ाओं का मयार नाक़िस था और ताख़ीर से ग़िज़ा पहुंचाई जा रही थी। इन ग़िज़ाओं के इस्तिमाल के सबब कई तालिबात बद हज़मी और पैन में दर्द की शिकार होगईं जिन का क़रीबी डिसपेंसरीज़ में ईलाज करवाया गया। राजौल के शेवा को डो गांव में 103तालिबात सड़ी हुई ग़िज़ा के सबब बीमार हुई हैं।

TOPPOPULARRECENT