Tuesday , December 12 2017

स्पीकर के ख़िलाफ़ तेलुगु देशम की तहरीक अदम एतेमाद की पीशकशी

तेलुगु देशम पार्टी के अरकान ने तेलंगाना क़ानूनसाज़ असेंबली के स्पीकर मधुसुधन चारी के ख़िलाफ़ 24 नवंबर को तहरीक अदम एतेमाद पेश करने का एलान किया है जिस के पेशे नज़र अंदेशा हैके कल एवान में हुक्मराँ टी आर एस और अप्पोज़ीशन तेलुगु देशम अरका

तेलुगु देशम पार्टी के अरकान ने तेलंगाना क़ानूनसाज़ असेंबली के स्पीकर मधुसुधन चारी के ख़िलाफ़ 24 नवंबर को तहरीक अदम एतेमाद पेश करने का एलान किया है जिस के पेशे नज़र अंदेशा हैके कल एवान में हुक्मराँ टी आर एस और अप्पोज़ीशन तेलुगु देशम अरकान के दरमयान तल्ख़ मुबाहिस होंगे।

तेलुगु देशम अरकान इस बात पर चिराग़-ए‍पा हैके हुक्मराँ जमात के अरकान उनके ख़िताब के दौरान मुसलसिल दख़ल अंदाज़ी कररहे हैं और उनके मुताबिक़ स्पीकर भी उनकी हौसलाअफ़्ज़ाई कररहे हैं।

तेलुगु देशम के अरकान तवक़्क़ो हैके स्पीकर के ख़िलाफ़ तहरीक अदम एतेमाद की नोटिस देंगे और पीर को मीटिंग के आग़ाज़ के बाद इस तहरीक पर राय दही के लिए इसरार करेंगे। यहां ये बात काबिल-ए-ज़िकर हैके चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव ने आराज़ीयात की फ़राहमी और टी आर एस रुकने पार्लियामेंट के कवीता की रुकनीयत के बारे में इल्ज़ामात आइद करने वाले तेलुगु देशम के रुकने असेंबली रेवंथ रेड्डी की सरज़निश की थी।

चीफ़ मिनिस्टर ने साबिक़ा कांग्रेस हुकूमत की तरफ़ की गई अराज़ी की मुआमलतों पर एवान में बयान दिया था और कहा था कि इन मुआमलतों से टी अर एस हुकूमत का कोई ताल्लुक़ नहीं है।

चीफ़ मिनिस्टर ने रेवंथ रेड्डी को डांट दिया था और कहा था कि वो (रेवंथ रेड्डी) एवान की कार्रवाई में मुसलसिल ख़ललअंदाज़ी कररहे हैं और माज़रत ख़्वाही से भी इनकार कररहे हैं।

चीफ़ मिनिस्टर ने स्पीकर से दरख़ास्त की थी कि हुकूमत के ख़िलाफ़ लगाए जाने वाले इल्ज़ामात का सबूत पेश करने में नाकाम होने वाले और झूटे इल्ज़ामात आइद करने वाले अरकान को मुअत्तल कर दिया जाये। एवान में हंगामा आराई पर तलगोदीशम के 10 अरकान को एक हफ़्ता के लिए मुअत्तल कर दिया गया था जिस पर ब्रहम तेलुगु देशम पार्टी ने हुकमरान टी आर एस को परेशानी का शिकार बनाने के मक़सद से स्पीकर के ख़िलाफ़ तहरीक अदम एतेमाद पेश करने का फ़ैसला किया है।

तेलुगु देशम के अरकान अगरचे अपने इक़दाम के ज़रीया टी आर एस को निशाना बनाने की कोशिश कररहे हैं लेकिन उनकी तहरीक अदम एतेमाद एवान में गड़बड़ और हंगामा आराई का सबब बन सकती है।-

TOPPOPULARRECENT