Sunday , April 22 2018

स्पीकर लोक सभा मीरा कुमार 1.98 करोड़ रुपयॆ किराया अदा शदणी

नई दिल्ली २२ नवंबर (पी टी आई) वज़ारत शहरी तर कुयात के स्टेट डिपार्टमैंट ने लोक सभा स्पीकर मीरा कुमार के ख़िलाफ़ 1.98 करोड़ रुपय का बिल तैय्यार किया है जिन्हों ने 1986 -ए-में उन के वालिद आँजहानी जगजीवन राम के इंतिक़ाल के बाद भी 6 कृष्णा मेनन मा

नई दिल्ली २२ नवंबर (पी टी आई) वज़ारत शहरी तर कुयात के स्टेट डिपार्टमैंट ने लोक सभा स्पीकर मीरा कुमार के ख़िलाफ़ 1.98 करोड़ रुपय का बिल तैय्यार किया है जिन्हों ने 1986 -ए-में उन के वालिद आँजहानी जगजीवन राम के इंतिक़ाल के बाद भी 6 कृष्णा मेनन मार्ग पर अपना क़बज़ा बरक़रार रखा।

डिपार्टमैंट आफ़ स्टेट ने आर टी आई के जवाब में 10 अफ़राद बिशमोल आँजहानी इंदिरानी देवी के अरकान ख़ानदान यानी मीरा कुमार की फ़हरिस्त जारी की है जो अपने बंगलों में रिहायश पज़ीर हैं और किराया जात अदा शदणी है।

इस फ़हरिस्त में बताया गया है कि मेरा कुमार के ख़िलाफ़ 1.98 करोड़ रुपय का किराया बाक़ी है। इस ताल्लुक़ से एक बिल भी जारी किया जा रहा है । आर टी आई कारकुन सुभाष चंद्रा अग्रवाल ने ऐसे अफ़राद की फ़हरिस्त तलब की थी जो सरकारी रिहायश गाहों पर क़ाबिज़ हैं हालाँकि उन्हें यहां रहने का इख़तियार नहीं।

स्पीकर के दफ़्तर से रब्त क़ायम किए जाने पर बताया गया कि आँजहानी इंदिरानी देवी के अरकान ख़ानदान ने 6 कृष्णा मेनन मार्ग का 30 नवंबर 2002 -ए-को तख़लिया कर दिया था। इस ताल्लुक़ से मुताल्लिक़ा हुक्काम को वाक़िफ़ करा दिया गया।

TOPPOPULARRECENT