Wednesday , December 13 2017

स्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड शेख मुहम्मद इक़बाल की मीआद आज ख़त्म

स्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड जनाब शेख़ मुहम्मद इक़बाल (आई पी एस) की मीयाद आज 18 जून को ख़त्म हो जाएगी ताहम तेलंगाना हुकूमत ने नए स्पेशल ऑफीसर के तक़र्रुर या फिर मौजूदा स्पेशल ऑफीसर की मीयाद में तौसीअ के बारे में अभी तक कोई फ़ैसला नहीं किय

स्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड जनाब शेख़ मुहम्मद इक़बाल (आई पी एस) की मीयाद आज 18 जून को ख़त्म हो जाएगी ताहम तेलंगाना हुकूमत ने नए स्पेशल ऑफीसर के तक़र्रुर या फिर मौजूदा स्पेशल ऑफीसर की मीयाद में तौसीअ के बारे में अभी तक कोई फ़ैसला नहीं किया है।

बताया जाता है कि मुताल्लिक़ा फाइल हुकूमत के ज़ेरे ग़ौर है ताहम उस की फ़ौरी यक्सूई का कोई इमकान नहीं। स्पेशल सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूद जनाब सैयद उमर जलील ने हुकूमत को तजवीज़ पेश की थी कि वो मौजूदा स्पेशल ऑफीसर की मीयाद में मज़ीद छः माह या फिर नए बोर्ड की तशकील तक तौसीअ करे।

इस सिलसिले में फाइल इंचार्ज प्रिंसिपल सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूद टी राधा को रवाना की गई ताहम बताया जाता है कि ये फाइल अभी तक चीफ़ मिनिस्टर के पास नहीं पहुंची। बताया जाता है कि शहर की मुक़ामी जमात स्पेशल सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूद और स्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड के ओहदों पर मौजूदा ओहदेदारों की बरक़रारी के हक़ में नहीं है और इस सिलसिले में पार्टी ने चीफ़ मिनिस्टर चन्द्र शेखर राव से नुमाइंदगी भी की।

दूसरी तरफ़ औक़ाफ़ी जायदादों के तहफ़्फ़ुज़ का वाअदा करने वाले चीफ़ मिनिस्टर चन्द्र शेखर राव स्पेशल ऑफीसर की तबदीली के सिलसिले में तज़बज़ब का शिकार हैं। बताया जाता है कि चीफ़ मिनिस्टर, शेख़ मुहम्मद इक़बाल को तौसीअ देने के हक़ में हैं ताहम हलीफ़ जमात की मुख़ालिफ़त के बाइस वो फ़ैसला करने में पसोपेश कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT