Tuesday , December 12 2017

स्मार्ट स्टेज़ की तामीर में दुबई से तआवुन की ख़ाहिश: के टी आर

वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजि-ओ-पंचायत राज के तारिक़ रामा राव‌ ने दुबई के ताजरीन के एक वफ़द से मुलाक़ात की। इस मौके पर उन्होंने रियासत त्लंएगाना में स्मार्ट स्टेज़ तामीर करने हुकूमत के मंसूबों के बारे में दुबई टीम से तबादला-ए-ख़्या

वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजि-ओ-पंचायत राज के तारिक़ रामा राव‌ ने दुबई के ताजरीन के एक वफ़द से मुलाक़ात की। इस मौके पर उन्होंने रियासत त्लंएगाना में स्मार्ट स्टेज़ तामीर करने हुकूमत के मंसूबों के बारे में दुबई टीम से तबादला-ए-ख़्याल किया।

समझा जाता हैके उन्होंने नई रियासत को स्मार्ट स्टेज़ के साथ सुनहरे तेलंगाना में तबदील करने के लिए दुबई टीम से तआवुन की ख़ाहिश की है। ये मुलाक़ात इस लिए भी एहमीयत की हामिल है कि दुबई स्मार्ट और फ़लकबोस इमारतों के लिए जाना जाता है। ये टीम हुकूमत तेलंगाना अहम मालूमात फ़राहम करसकती है।

इस मौके पर के टी आर ने टीम को हैदराबाद में तारीख़ी हुसैन सागर के अतराफ़ स्काई करीपर, ट्रैफ़िक अज़धाम को कम करने के लिए रोड्स की तामीर, फार्मा सिटी और फ़िल्म सिटी-ओ-टेक्नो पार्कस वग़ैरा के बारे में वाक़िफ़ किराया।

समझा जाता है कि उन्हों ने तलंगाना वाटर ग्रिड का भी टीम से तज़किरा किया जिस का मक़सद तलंगाना में साफ़ और महफ़ूज़ पीने के पानी की सरबराही यक़ीनी बनाना है। मिशन काकतीय के ज़रीया तालाबों की बहाली और सरसब्ज़-ओ-शादाब प्रोग्राम्स काभी उन्हों ने ज़िक्र किया। आबपाशी प्रोजेक्ट्स में दिलचस्पी का मुज़ाहरा किया। के तारिक़ रामा राव‌ ने कहा कि तेलंगाना में अवाम को बेहतर सहूलयात की फ़राहमी हुकूमत का मक़सद है और इस के लिए कई फ़लाही स्कीमात-ओ- प्रोजेक्ट्स मुतआरिफ़ किए जा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT