Thursday , November 23 2017
Home / Khaas Khabar / स्मृति ईरानी बण्डारू दत्तारेय के ख़िलाफ़ कार्रवाई का मुतालिबा

स्मृति ईरानी बण्डारू दत्तारेय के ख़िलाफ़ कार्रवाई का मुतालिबा

नागपुर: आरपीआई लीडर प्रकाश अंबेडकर ने मुतालिबा किया कि हैदराबाद सेंटर्ल यूनीवर्सिटी में दलित तालिब-इल्म की ख़ुदकुशी के लिए मर्कज़ी वुज़रा स्मृति ईरानी  और बण्डारू दत्तारेय के अलावा वाइस चांसलर अप्पा राव‌ के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जाये। इन तीनों को इस केस में माख़ूज़ करके मुक़द्दमा चलाया जाये।

उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि सेंटर्ल यूनीवर्सिटी एक ख़ुदमुख़तार इदारा है और वज़ीर फ़रोग़ इन्सानी वसाइल को इस यूनीवर्सिटी पर कंट्रोल हासिल करने की ज़रूरत नहीं है। वज़ीर की हैसियत से उन्होंने यूनीवर्सिटी के वाइस चांसलर को ख़त‌ लिखे और पाँच दलित स्कोलर्स के ख़िलाफ़ कार्रवाई करने पर-ज़ोर दिया।

स्मृति ईरानी ने वाज़िह तौर पर अपने बयान में ये तस्लीम किया है कि उन्होंने यूनीवर्सिटी के वाइस चांसलर को मकतूब लिखे थे। लिहाज़ा तलबा के ख़िलाफ़ कार्य‌वाई करने में मुलव्विस तमाम लोगों के ख़िलाफ़ कार्य‌वाई होनी चाहिए। दलित लीडर प्रकाश अंबेडकर ने तालिब-इल्म रोहित वीमोला और अंबेडकर स्टूडेंटस एसोसीएशन‌ की मुदाफ़त की जिसने 1993 मुंबई बम धमाकों के मुल्ज़िम याक़ूब मैमन की फांसी के ख़िलाफ़ एहतेजाज किया था।

बीजेपी की तलबा तंज़ीम एबीवीपी ने बाएं बाज़ू की तलबा तंज़ीम एनएसयू आई पर इल्ज़ाम आइद किया है कि दलित तालिब-इल्म की ख़ुदकुशी की बिना पर एबीवीपी के दफ़्तर वाक़्य मिटूँगा पर एनएसयू आई कारकुनों ने हमला किया था|

TOPPOPULARRECENT