Wednesday , December 13 2017

स्वान की सबकदोशी का मसला मुकम्मल ख़त्म:कुक

इंग्लिश क्रिकेट टीम के कप्तान एलेस्टर कुक ने आज टीम के साबिक़ स्पिनर गराइम स्वान की अचानक सबकदोशी के मसले का ख़ातमा क़रार देते हुए कहा कि स्पिन्नर ने उन्हें वाज़िह करदिया है कि उन की सबकदोशी टीम के साथी खिलाड़ियों के साथ तल्ख़ ताल्लु

इंग्लिश क्रिकेट टीम के कप्तान एलेस्टर कुक ने आज टीम के साबिक़ स्पिनर गराइम स्वान की अचानक सबकदोशी के मसले का ख़ातमा क़रार देते हुए कहा कि स्पिन्नर ने उन्हें वाज़िह करदिया है कि उन की सबकदोशी टीम के साथी खिलाड़ियों के साथ तल्ख़ ताल्लुक़ात का नतीजा नहीं है।

स्वान ने गुजिश्ता हफ़्ता तमाम तर्ज़ की क्रिकेट से फ़ौरन सबकदोश होने का ऐलान करते हुए क्रिकेट दुनिया को हैरान करदिया और सबकदोशी के ज़रिया उन्होंने एशज़ सीरीज़ के दौरान वतन लौटने का फैसला करलिया जिस पर मुख़्तलिफ़ कयास आराईयां की जा रही थीं।

क्यों पीटरसन के बयान को भी तनाज़ा के तनाज़ुर में देखा गया था लेकिन स्वान ने इन तमाम क्यास आराईयों की तरदीद करदी और अब कुक ने भी कहा कि इस तरह की ख़बरों में कोई सदाक़त नहीं। कुक ने कल यहां सीरीज़ के चौथे बॉक्सिंग डे टेस्ट के बारे में प्रेस कान्फ़्रेंस में इज़हार ख़्याल करते हुए कहा कि सबकदोशी के फ़ौरी बाद स्वान ने मुझे फ़ोन करते हुए कहा कि सबकदोशी की वजह साथी खिलाड़ियों के साथ ताल्लुक़ात में दराड़ नहीं।

कुक ने मज़ीद कहा कि स्वान का मसला अब ख़त्म होचुका है और टीम रवां सीरीज़ में 5-0 की मात से महफ़ूज़ रहने पर अपनी तवज्जो करली है। वाज़िह रहे कि ऑस्ट्रेलिया ने शुरु तीन टेस्ट मुक़ाबलों में कामयाबी के ज़रिया सीरीज़ पर 3-0 का पहले ही क़बज़ा बनालिया है।

TOPPOPULARRECENT