Monday , January 22 2018

स्वामी कमला नंद भारती की दरख़ास्त ज़मानत मुस्तरिद

हैदराबाद 17 जनवरी: इश्तिआल अंगेज़ तक़रीर और मज़हबी जज़बात को ठेस पहुंचाने-ओ-दिला ज़ारी के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार स्वामी कमला निंदा भारती की ज़मानत की अर्ज़ी को आज नामपली की अदालत ने मुस्तर्द कर दिया है और इस स्वामी को दो दिन की पुलिस तहवी

हैदराबाद 17 जनवरी: इश्तिआल अंगेज़ तक़रीर और मज़हबी जज़बात को ठेस पहुंचाने-ओ-दिला ज़ारी के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार स्वामी कमला निंदा भारती की ज़मानत की अर्ज़ी को आज नामपली की अदालत ने मुस्तर्द कर दिया है और इस स्वामी को दो दिन की पुलिस तहवील में देने के अहकामात जारी करदिए।

इमकान है के स्पैशल इन्वेस्टीगेशन टीम 17 जनवरी को स्वामी कमला निंदा भारती को दो दिन के लिए अपनी तहवील में लेगी। अदालत ने आज स्वामी की दरख़ास्त को मुस्तर्द करते हुए पुलिस की दरख़ास्त को क़बूल करलिया और पुलिस नफ़रतअंगेज़ तक़ारीर के मुआमलात में चरला पली जेल में क़ैद स्वामी कमला निंदा भारती को अपनी तहवील में लेकर पूछताछ करेगी।

सी सी एस के आला ज़राए ने बताया कि कमला नंद स्वामी को कल चरला पली से पुलिस अपनी तहवील में लेगी।कमला नंद भारती ने इंदिरा पार्क पर विश्वा हिन्दु परिषद की तरफ से मुनाक़िदा एहितजाजी जलसे को मुख़ातब करते हुए मुसलमानों को निशाना बनाया था।

TOPPOPULARRECENT