Friday , December 15 2017

स्वामी गौड़ की चीफ़ सेक्रेटरी से मुलाक़ात , एहतिजाज का इंतेबाह (चेतावनी )

हैदराबाद। (सियासत न्यूज़) तेलंगाना सरकारी मुलाज़मीन असातिज़ा, गज़ीटेड ऑफीसर्स और वर्कर्स की मुशतर्का मज्लिस-ए-अमल ने अपने देरीना हल तलब मसाइल बिलखुसूस दसवीं पैरीवीझ़न कमीशन की तशकील अमल में लाते हुए मुक़र्ररा वक़्त में रिपोर्ट हासि

हैदराबाद। (सियासत न्यूज़) तेलंगाना सरकारी मुलाज़मीन असातिज़ा, गज़ीटेड ऑफीसर्स और वर्कर्स की मुशतर्का मज्लिस-ए-अमल ने अपने देरीना हल तलब मसाइल बिलखुसूस दसवीं पैरीवीझ़न कमीशन की तशकील अमल में लाते हुए मुक़र्ररा वक़्त में रिपोर्ट हासिल करके 1 जुलाई 2013 से रिपोर्ट पर मूअस्सीर अमल आवरी को यक़ीनी बनाने का रियास्ती हुकूमत से मुतालिबा किया।

बसूरत-ए-दीगर एहितजाजी लायेहा-ए-अमल मुरत्तिब करने का इंतिबाह दिया। आज इस सिलसिला में मुशतर्का मज्लिस-ए-अमल क़ाइदीन के एक वफ़द ने मिस्टर के स्वामी गौड़ सदर नशीन मुशतर्का मज्लिस-ए-अमल की क़ियादत में रियास्ती चीफ़ सैक्रेटरी मिस्टर पंकज दीवीदी से मुलाक़ात करके बाज़ अहम मुतालिबात पर मुश्तमिल एक तफ़सीली याददाश्त पेश की।

इस याददाश्त में 30 अप्रैल को तेलंगाना सरकारी मुलाज़मीन, असातिज़ा, गज़ीटेड ऑफीसर्स एंड वर्कर्स हैदराबाद के मुनाक़िदा अहम इज्लास के फ़ैसला से वाक़िफ़ करवाया गया। जिस में कहा गया कि मुत्तफ़िक़ा तौर पर रियास्ती हुकूमत को अपने देरीना हल तलब मसाइल की आजिलाना यकसूई के मुतालिबा पर हुकूमत को नोटिस दी जाए और इस फ़ैसला की रोशनी में आज वफ़द ने जिस में देवी प्रसाद राउ, सी विट्ठल मुआविन सूदूर नशीन और वी श्री नीवास गौड़ सेक्रेटरी जनरल मुशतर्का मज्लिस-ए-अमल मौजूद थे।

रियास्ती चीफ़ सेक्रेटरी को पेश कर्दा नोटिस में इबतेदा में अपने मुतालिबात की यकसूई के मुतालिबा पर 3 मई को लंच वक्फ़ा में एहितजाजी मुज़ाहिरे मुनज़्ज़म करने के फ़ैसला से वाक़िफ़ करवाया गया।

चीफ़ मिनिस्टर पर इंतेख़ाबी ज़ाबता ए अख़लाक़(चूनाव नीयमों ) की ख़िलाफ़वरज़ी का इल्ज़ाम : तेल्गुदेशम
हैदराबाद । (सियासत न्यूज़) रियास्ती तेल्गुदेशम पार्टी ने 18 असेंबली हल्क़ा जात और एक लोक सभा हल्क़ा में मुनाक़िद होने वाले ज़िमनी इंतेख़ाबात (उप चूनाव) के मौक़ा पर सरकारी इख़्तेयारात का बेजा इस्तिमाल करने चीफ़ मिनिस्टर की जानिब से फंड्स जारी करते हुए इंतेख़ाबी ज़ाबता अख़लाक़ की ख़िलाफ़वरज़ी करने के इलावा ओहदेदारों के जांनिब्दाराना तर्ज़ अमल इख़तेयार करने का इल्ज़ाम आइद करते हुए रियास्ती चीफ़ इलेक्ट्रॉल ऑफीसर को एक याददाश्त पेश और फ़िलफ़ौर (तूरंत) मूअस्सीर इक़दामात करने का मुतालिबा किया।

आज यहां मिस्टर जी मधू क्रश्ण्मा नायडू सीनीयर क़ाइद-ओ‍रुक्न असेंबली तेल्गुदेशम पार्टी की क़ियादत में एक वफ़द ने रियास्ती चीफ़ इलेक्ट्रॉल ऑफीसर मिस्टर भंवरलाल से मुलाक़ात की और तफ्सीलात से वाक़िफ़ करवाते हुए बताया कि चित्तूर टाउन, तिरूपति टाउन और रैणी गंटा मैं तेल्गुदेशम पार्टी के ब्यानर्स‌, झंडियां वग़ैरा उखाड़ फेंकने वाले जानिब्दाराना रवैया इख्तेयार किए हुए ओहदेदार के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करने की शदीद ज़रूरत है।

TOPPOPULARRECENT