Friday , December 15 2017

स्वामी गौड़ चपरासी से चेयरमैन बन गए

सदर नशीन तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल स्वामी गौड़ ने कहा कि जम्हूरीयत की ये ख़ासीयत है कि वो चपरासी से चेयरमैन बन गए। उन्हों ने ऐवान कौंसिल में हुकूमत और अपोज़ीशन के दरमयान प्ले का काम करते हुए म्यारी और सेहत मंदाना बहस को यक़ीनी बनाने क

सदर नशीन तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल स्वामी गौड़ ने कहा कि जम्हूरीयत की ये ख़ासीयत है कि वो चपरासी से चेयरमैन बन गए। उन्हों ने ऐवान कौंसिल में हुकूमत और अपोज़ीशन के दरमयान प्ले का काम करते हुए म्यारी और सेहत मंदाना बहस को यक़ीनी बनाने के लिए ग़ैर जानिबदाराना रोल अंजाम देने का एलान किया।

सदर नशीन कौंसिल मुंतख़ब होने के बाद ऐवान से ख़िताब करते हुए स्वामी गौड़ ने उन्हें सदर नशीन बनाने पर चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव के इलावा वुज़रा और तमाम अरकान से इज़हारे तशक्कुर किया और तेलंगाना अवाम को माह रमज़ान और बोनाल की मुबारकबाद देते हुए ईद तेहवार अमनो अमान से मनाने की अपील की।

उन्हों ने कहा कि 60 साला तहरीक रंग लाई है, लिहाज़ा सुनहरे तेलंगाना की तामीर के लिए जमाती वाबस्तगी से बालातर होकर काम करने की ज़रूरत है। उन्हों ने कहा कि ग़रीब अवाम और नौजवानों ने जो ख़ाब देखा था, अब उसे पूरा करने का वक़्त आ गया है।

उन्हों ने कहा कि क़ाइद अपोज़ीशन डी श्रीनिवास ग़ैर ज़रूरी तनाज़ा पैदा कर रहे हैं। इस दौरान तेलुगु देशम फ़्लोर लीडर नरसा रेड्डी ने सदर नशीन कौंसिल को ऐवान में ग़ैर जानिबदाराना रोल अदा करने का मश्वरा दिया, जब कि तेलुगु देशम के रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद सलीम ने कांग्रेस पर रियासत को बदउनवानीयों में मुलव्विस करने का इल्ज़ाम आइद किया।

उन्हों ने डिसिप्लिन शिकनी के मुर्तक़िब और ऐवान की ख़िलाफ़वर्ज़ी करने वाले क़ाइदीन के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई का मुतालिबा किया।

TOPPOPULARRECENT