Monday , December 11 2017

सड़कों से मज़हबी ढांचा हटाने की तजवीज़ : वज़ीर-ए-दाख़िला

तेलंगाना वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी ने क़ानूनसाज़ कौंसिल को मतला किया कि दोनों शहरों में ट्रैफ़िक की बिलारुकावट आमद-ओ-रफ़्त को यक़ीनी बनाने के लिए सड़कों पर मौजूद मसाजिद, मनादिर और दुसरे मज़हबी ढाँचों को हटा कर दूसरे मुक़ाम पर

तेलंगाना वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी ने क़ानूनसाज़ कौंसिल को मतला किया कि दोनों शहरों में ट्रैफ़िक की बिलारुकावट आमद-ओ-रफ़्त को यक़ीनी बनाने के लिए सड़कों पर मौजूद मसाजिद, मनादिर और दुसरे मज़हबी ढाँचों को हटा कर दूसरे मुक़ाम पर मुंतक़िल किया जाएगा।

कौंसल में पी रवींद्र ने सवाल किया था कि आया रियासत तेलंगाना में ट्रैफ़िक इंतेज़ामात को बेहतर बनाने के लिए जदीद इख़तिराई तरीक़ा इख़तियार करने की तजवीज़ है, जिस पर वज़ीर-ए-दाख़िला नरसिम्हा रेड्डी ने कहा कि ट्रैफ़िक आमद-ओ-रफ़्त को आसान बनाने के लिए रास्तों पर हाइल रुकावटों को दूर करने की ज़रूरत है।

उन्होंने कहा कि एसी मस्जिदें, मंदिरें और दुसरे मज़हबी ढाँचे जो ट्रैफ़िक की आमद-ओ-रफ़्त में रुकावट का सबब बन रहे हैं, समाजी-ओ-मज़हबी तंज़ीमों से मुशावरत के बाद जी एच्च एम सी की तरफ से दुसरे मुक़ामात को मुंतक़िल किए जाऐंगे। ताहम उन्होंने कहा कि हुकूमत इस ज़िमन में बहुत जल्द कोई फ़ैसला करेगी।

TOPPOPULARRECENT