Wednesday , January 24 2018

सड़क हादसात में चार अफ़राद हलाक

साइबराबाद पोलीस कमिश्नरेट हदूद में पेश आए तीन अलहएदा सड़क हादसात में चार अफ़राद हलाक होगए । कुंदू कवर ना रसनगी और मियां पुर पोलीस इस्टेशन हदूद में हादसात पेश आए । कुंद कौर पोलीस के मुताबिक़ कल शाम कुंद कौर के हदूद में ट्रैक्टर पलट ज

साइबराबाद पोलीस कमिश्नरेट हदूद में पेश आए तीन अलहएदा सड़क हादसात में चार अफ़राद हलाक होगए । कुंदू कवर ना रसनगी और मियां पुर पोलीस इस्टेशन हदूद में हादसात पेश आए । कुंद कौर पोलीस के मुताबिक़ कल शाम कुंद कौर के हदूद में ट्रैक्टर पलट जाने से एक 20 साला एम महेश बरसर मौक़ा हलाक होगया और उन का साथी जंगी रेड्डी ज़ख़मी होगया था ।

आज हॉसपिटल में मरगया । पोलीस के मुताबिक़ महेश और जंगी रेडडी दोस्त ट्रैक्टर में जा रहे थे कि हादसा पेश आया । ना रसनगी पोलीस के मुताबिक़ 21 साला मनोरंजन को का पेट के साकन बादल का बेटा था पेशा से सेकोरेटी गार्ड था और गुच्ची बाव‌ली के एफ इस में ख़िदमात अंजाम देता था ।

जिस का आबाई मुक़ाम वेस्ट बंगाल बताया गया है । वो कल रात 9 बजे ना रसनगी फ़्लाई ओवर से गुज़र रहा था के नामालूम गाड़ी ने उसे टक्कर दे दी जिस के सबब वो बरसर मौक़ा हलाक होगया ।

मियां पुर पोलीस के मुताबिक़ 40 साला के वेंकट कृष्णा जो पेशा से मज़दूर था । मियां पर मैं रहता था वो कल सड़क पार करने के दौरान नामालूम गाड़ी की ज़द में आकर ज़ियादा ज़ख़मी होगया था । जिस को फ़ौरी तौर पर हॉसपिटल मुंतक़िल किया गया । जहां दौरान इलाज रात देर गए उस की मौत होगई । पोलीस ने मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं और मसरूफ़ तहकीकात है ।

TOPPOPULARRECENT