Sunday , December 17 2017

सड़क हादसात में छ लोग हलाक

हैदराबाद 19 जुलाई: शहर-ओ-नवाही इलाक़ों में पेश आए सड़क हादसात में 6 लोग हलाक हो गए। गोलकोंडा पुलिस के मुताबिक़ 45 साला यादाया जो लंगर हाउज़ इलाके का साकिन पेशे से ख़ानगी मुलाज़िम था। ये शख़्स मोटर साइकिल पर तारामती बारहदरी के इलाके से गुज़र रहा था कि मोट साइकिल बेक़ाबू हो कर हादसे का शिकार हो गई और ज़ख़मी हालत में ये शख़्स ईलाज के दौरान फ़ौत हो गया।

पहाड़ी शरीफ़ पुलिस हुदूद में पेश आए सड़क हादसे में 55 साला शख़्स सूर्य प्रकाश सड़क हादसे में हलाक हो गया। ये शख़्स एयरपोर्ट मुलाज़िम और सईदाबाद इलाके का साकिन था।मोटर साइकिल पर जा रहा था कि मोटर साइकिल बेक़ाबू हो कर हादसे का शिकार हो गई और ज़ख़मी हालत में ये शख़्स फ़ौत हो गया। याचार्म पुलिस के मुताबिक़ 45 साला ख़ातून अण्डालू जो याचार्म इलाके के साकिन अनजया की बीवी थी। 12 जुलाई को ख़ातून आटो में सफ़र कर रही थी कि आटो उलट गया और ज़ख़मी हो गई और ईलाज के दौरान फ़ौत हो गई।

मुईनाबाद पुलिस के मुताबिक़ 38 साला शेवा प्रसाद जो पेशे से ख़ानगी मुलाज़मत था। ये शख़्स अपनी कार में हैदराबाद से विकाराबाद की तरफ जा रहा था कि मुख़ालिफ़ सिम्त की कार तसादुम पेश आया। इस हादसे में ज़ख़मी शेवा प्रसाद फ़ौत हो गया। घटकीसर पुलिस के मुताबिक़ 45 साला आर राजू जो पेशे से ख़ानगी मुलाज़िम घटकीसर में रहता था। मोटर साइकिल पर जा रहा था कि दूसरी मोटर साइकिल से तसादुम पेश आया और इस हादसे में ये शख़्स बरसर मौक़ा हलाक हो गया।गोपालपुरम पुलिस के मुताबिक़ 19 साला गणेश सड़क उबूर करने के दौरान पेश आए हादसे में आरटीसी बस की ज़द में आकर हलाक हो गया। पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं।
Download Urdu Unicode Nastaleeq type fonts
http://ildc.in/urdu/htm/otfonts.htm
Counter:219936

TOPPOPULARRECENT