Thursday , December 14 2017

सड़क हादसात में तीन अफ़राद हलाक

हैदराबाद 18 अगस्त: हैदराबाद-ओ-साइबराबाद में पेश आए सड़क हादसात में 4 अफ़राद एक कम-सिन हलाक हो गया। बंजाराहिलस पुलिस के मुताबिक़ 36 साला रामलो बंजाराहिलस इलाके में रहता था।

11अगस्त को ये शख़्स मोटर साइकिल पर जा रहा था कि मोटर साईकल बेक़ाबू हो कर हादसे का शिकार हो गई और ज़ख़मी हालत में कल रात वो फ़ौत हो गया।

28 साला विनोद जो ख़्वाजागुड़ा इलाके का साकिन था कल रात लिंगमपल्ली इलाके में काम के बाद रेत के ढेर पर अपने साथी वैद्यनाथ के हमराह आराम कर रहा था कि एक ड्राईवर की लापरवाही के सबब लारी पीछे हटाने के दौरान विनोद और इस का साथी लारी की ज़द में आकर ज़ख़मी हो गए और ईलाज के दौरान विनोद रात देर गए फ़ौत हो गया।

40 साला रामलो पेशे से लेबर कोमपल्ली इलाके में रहता था 9 अगस्त को सड़क उबूर करने के दौरान पेश आए सड़क हादसे में ज़ख़मी हो गया था। ये शख़्स आर टी सी बस की ज़द में आकर ज़ख़मी हो गया जो कल ईलाज के दौरान फ़ौत हो गया।

जगतगेरीगुट्टा पुलिस के मुताबिक़ पवन नामी कम-सिन लड़का जिसकी उम्र साढे़ तीन साल बताई गई है। जगतगेरीगुट्टा इलाके के साकिन बालराज का बेटा था। वो अपने घर के क़रीब खेल में मसरूफ़ था कि ख़ानगी बस ने उसे टक्कर दे दी और वो ज़ख़मी हालत में फ़ौत हो गया। पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT