Saturday , November 18 2017
Home / AP/Telangana / सड़क हादसात में पाँच लोग हलाक

सड़क हादसात में पाँच लोग हलाक

हैदराबाद 05 मार्च: हैदराबाद साइबराबाद पुलिस हुदूद में पेश आए सड़क हादसात में 5 लोगें की फ़ौत हो गई। पंजागुट्टा पुलिस के मुताबिक़ 37 साला साई सत्य प्रसाद जो पेशे से ख़ानगी मुलाज़िम था नरीडमेड इलाके में रहता था।

ये शख़्स मोटर साइकिल पर जा रहा था कि मोटर साइकिल बेक़ाबू हो कर हादसे का शिकार हो गई और ज़ख़मी हालत में फ़ौत हो गया।
नरसिंगी पुलिस के मुताबिक़ 20 साला कार्तीक जो स्टूडेंट था जिसका आबाई मुक़ाम करिमनगर बताया गया है।

नरसिंगी हुदूद में सड़क उबूर करने के दौरान पेश आए हादसे में एक तेज़-रफ़्तार कार की ज़द में आकर कार्तीक ज़ख़मी हो गया और ईलाज के दौरान फ़ौत हो गया जबकि नरसिंगी में इसतरह के एक और सड़क हादसे में 20 साला सरीता तेज़-रफ़्तार कार की ज़द में आकर हलाक हो गई। सरीता नरसिंगी इलाके के साकिन मांगी लाल की बीवी थी जो वर्ंगल के मुतवत्तिन हैं। ये ख़ातून सड़क उबूर करने के दौरान तेज़-रफ़्तार कार की ज़द में आकर ज़ख़मी हो गई और ईलाज के दौरान फ़ौत हो गई।

हयातनगर पुलिस के मुताबिक़ 56 साला उदेह जो पेशे से किसान था। नारायणपेट महबूबनगर का मुतवत्तिन बताया गया है। ये शख़्स पिछ्ले हफ़्ते मोटर साइकिल पर हयातनगर इलाके से गुज़र रहा था कि कार की ज़द में आकर ज़ख़मी हो गया और ईलाज के दौरान फ़ौत हो गया । चंदनगर पुलिस के मुताबिक़ 32 साला चंद्रशेखर जो मतंगी मेदक का मुतवत्तिन था मोटर साइकिल पर जा रहा था कि एक तेज़-रफ़्तार लारी की ज़द में आकर बरसर-ए-मौक़ा हलाक हो गया। पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं

TOPPOPULARRECENT