Monday , December 18 2017

सड़क हादिसात में 4 अफ़राद हलाक

( सियासत न्यूज़ ) मुख़्तलिफ़ सड़क हादिसात में चार अफ़राद बशूमूल दो नामालूम ख्वातीन हलाक होगईं ।

( सियासत न्यूज़ ) मुख़्तलिफ़ सड़क हादिसात में चार अफ़राद बशूमूल दो नामालूम ख्वातीन हलाक होगईं ।

बंजारा हिल्ज़ पोलीस स्टेशन हूदूद में पेश आए सड़क हादिसा मैं 50 साला मुहम्मद आसिफ़ हलाक हो गया । रहमत नगर यूसुफ़ गौड़ा के साकीन (नीवासी) आसिफ़ अपनी मोटर साइकल पर कल रात फास्ट लांसर से रहमत नगर जा रहे थे कि एक कार ने उन की मोटर साइकल को टक्कर दे दी जिस के सबब वो शदीद ज़ख़मी हो गए जिन की आज सुबह हॉस्पिटल में मौत होगई ।

वंसथली पोरम पोलीस के मुताबिक़ एक 35 साला नामालूम ख़ातून जो मुक़ामी बस स्टोप के करीब सड़क उबूर करने के दौरान नामालूम गाड़ी की ज़द में आकर हलाक होगई । जब कि कोकट पल्ली के इलाक़ा में आर टी सी बस की ज़द में आकर एक नामालूम ख़ातून फ़ौत होगई । बताया जाता है कि 30 साला नामालूम ख़ातून जो कल शाम कोकट पल्ली बस स्टोप के करीब सड़क उबूर करने की कोशिश कर रही थी आर टी सी बस की ज़द में आकर शदीद ज़ख़मी होगई । जो हॉस्पिटल में ईलाज के दौरान फ़ौत होगई ।

घटकेसर पोलीस स्टेशन हुदूद में पेश आए एक हादिसा मैं 23 साला रमज़ान अंसारी ट्रैक्टर की ज़द में आकर हलाक होगया । हकीम अंसारी के फ़र्ज़ंद रमज़ान अंसारी मज़दूरी का काम किया करता था जो कल शाम 5 बजे काम के दौरान मसरूफ़ था कि एक ट्रैक्टर की ज़द में आकर शदीद ज़ख़मी होगया और हॉस्पिटल में दौरान-ए-इलाज फ़ौत होगया पोलीस ने मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं और मसरूफ़ तहकीकात है ।

TOPPOPULARRECENT