Thursday , January 18 2018

सड़क हादेसात 8 अफ़राद बिशमोल दो ख़वातीन हलाक

हैदराबाद ,सिकंदराबाद पोलीस कमिश्नरेट हदूद में पेश आए मुख़्तलिफ़ सड़क हादेसात में 8 अफ़राद बिशमोल दो ख़वातीन फ़ौत होगई है ।

हैदराबाद ,सिकंदराबाद पोलीस कमिश्नरेट हदूद में पेश आए मुख़्तलिफ़ सड़क हादेसात में 8 अफ़राद बिशमोल दो ख़वातीन फ़ौत होगई है ।

गांधी नगर , चंदा नगर , नरेडमेट , मियां पर , उप्पल , हयात नगर , संतोष नगर और परगी हदूद में सड़क हादेसात पेश आए । गांधी नगर पोलीस के मुताबिक़ 40 साला देइया जो जनगाव‌ वरनगल के साकन नरसिम्हा रेड्डी की बीवी थी ।

एक ख़ानगी स्कूल में टीचर थी वो कल सुदर्शन नामी एक शख़्स के साथ हैदराबाद आई हुई थी और टैंक बैंड पर दोनों ने वक़्त गुज़ारी के बाद देइया सड़क पार् करने की कोशिश कर रही थी के एक कार की ज़द में आकर शदीद ज़ख़मी होगई ।

जिस को फ़ौरी दवाख़ाना मुंतक़िल किया गया जहां दौरान इलाज उस की मौत होगई । चंदा नगर पोलीस के मुताबिक़ 45 साला महेंद्र जो चंदा नगर का साकन था 13 अक्टूबर के दिन राजीव गिरहा कल्पा के करीब सड़क पार करने के दौरान नामालूम गाड़ी की ज़द में आकर शदीद ज़ख़मी होगया । जिस की कल रात देर गए हॉसपिटल में मौत होगई ।

नरेडमेड पोलीस ज़राए के मुताबिक़ 20 साला के माईकल जो यापराल का साकन था तालिब इल्म बताया गया है जो बैरूनी मुलक यूगांडा से ताल्लुक़ रखता था और ये बग़रज़ तालीम हैदराबाद आया हव‌ था वो 20 अक्टूबर के दिन मोटर साएकल पर जा रहा था के लारी की ज़द में आकर शदीद ज़ख़मी होगया । जिस की कल रात मौत होगई ।

मियां पुर पोलीस ज़राए के मुताबिक़ 29 साला इन जनार्धन जो सॉफ्टवेर मुलाज़िम था कोन्डा पर मैं रहता था जिस की कल रात मौत होगई है । उप्पल पोलीस ज़राए के मुताबिक़ 50 साला डी मलेश जो पेशा से मज़दूर था उप्पल में रहता था जिस का आबाई मुक़ाम ज़िला नलगनडा बताया गया है वो उप्पल के इलाखे में सड़क पार करने के दौरान कल हादिसा का शिकार होगया और शदीद ज़ख़मी हालत में फ़ौत होगया ।

हयात नगर पोलीस हदूद में पेश आए सड़क हादेसा मैं 29 साला बी सद एसयू कुमार फ़ौत होगया । जो पोचम पली ज़िले नलगनडा का साकन बताया गया है । कल रात वो मोटर साएकल पर जा रहा था के लारी की ज़द में आकर हलाक होगया ।

संतोष नगर पोलीस के मुताबिक़ 36 साला बी गणेश जो सुलतान शाही का साकन था कल डी आर डी ओ की गाड़ी की ज़द में आकर बरसर मौक़ा हलाक होगया । जो पेशा से ताजिर बताया गया है ।

परगी पोलीस के मुताबिक़ 50 साला डी अनंता अम्मां जो परगी की साकन थी 19 अक्टूबर की शाम ट्रैक्टर में सफ़र कर रही थी के हादेसा का शिकार होगई और आज ईलाज के दौरान फ़ौत होगई । पोलीस ने मुक़द्दमा दर्ज करलिया है और मसरूफ़ तहकीकात है ।

TOPPOPULARRECENT