हज सीज़न 2013, हज कैंप का 23 सितंबर से आग़ाज़

हज सीज़न 2013, हज कैंप का 23 सितंबर से आग़ाज़
हज सीज़न 2013 के सिलसिले में रियास्ती हज कमेटी की जानिब से 23 सितंबर को हज कैंप का आग़ाज़ होगा। एग्जीक्यूटिव ऑफीसर हज कमेटी एम ए हमीद ने बताया कि 25सितंबर से आंध्र प्रदेश के आज़मीने हज की परवाज़ों का आग़ाज़ होगा लिहाज़ा अज़ला के आज़मी

हज सीज़न 2013 के सिलसिले में रियास्ती हज कमेटी की जानिब से 23 सितंबर को हज कैंप का आग़ाज़ होगा। एग्जीक्यूटिव ऑफीसर हज कमेटी एम ए हमीद ने बताया कि 25सितंबर से आंध्र प्रदेश के आज़मीने हज की परवाज़ों का आग़ाज़ होगा लिहाज़ा अज़ला के आज़मीने हज 23 सितंबर को हज कैंप में रिपोर्ट करेंगे।

उन्हों ने बताया कि 9 अक्टूबर को आज़मीने हज की आख़िरी फ़्लाईट होगी, उस वक़्त तक हज कैंप बरक़रार रहेगा। उन्हों ने कहा कि हज कैंप की तैयारीयों के सिलसिले में मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात और इदारों के ज़िम्मेदारों के साथ बहुत जल्द जायज़ा इजलास मुनाक़िद किया जाएगा।

वज़ीरे अक़लीयती बहबूद मुहम्मद अहमद उल्लाह से मुशावरत के बाद जायज़ा इजलास की तारीख़ को क़तईयत दी जाएगी। उन्हों ने बताया कि आज़मीने हज के क़ियाम की सहूलतों के सिलसिले में हुकूमत ने उर्दू अकेडमी और अक़लीयती फाइनेंस कारपोरेशन के दफ़ातिर को हज हाउज़ से मुंतक़िल कर देने का फ़ैसला किया है।

उन्हों ने बताया कि मक्का मुकर्रमा में रिहायशी सहूलतों की कमी के सबब सेंट्रल हज कमेटी ने जिन आज़मीन के ज़ुमरों को ग्रीन से अज़ीज़या मुंतक़िल किया है, इस फ़ैसला का असर आंध्र प्रदेश के आज़मीने हज पर नहीं पड़ा।

Top Stories