Sunday , December 17 2017

हज 2015 के इंतेज़ामात और सहूलतों का जायज़ा

हैदराबाद 09 अगस्त: हज 2015 के इंतेज़ामात के सिलसिले में डायरेक्टर अक़लियती बहबूद जलालुद्दीन अकबर ने वक़्फ़ बोर्ड और हज कमेटी के ओहदेदारों के साथ मुशावरत की।

हज हाउज़ नामपली में हज कैंप के इंतेज़ामात के अलावा शमशाबाद इंटरनेशनल एयरपोर्ट पर हज टर्मिनल की तामीर और इस में आज़मीन-ए-हज्ज के लिए फ़राहम की जाने वाली सहूलतों का जायज़ा लिया गया।

जी एम आर से ताल्लुक़ रखने वाले एक इंजीनियर ने हज कैंप की तैयारीयों और इंतेज़ामात के सिलसिले में रज़ाकाराना तौर पर अपनी ख़िदमात का पेशकश किया है।

ये इंजीनियर जी एम आर के कई बड़े प्रोजेक्टस की तकमील में अहम रोल अदा कर चुके हैं। उन्होंने हज कमेटी के ओहदेदारों के साथ हज हाउज़ का मुआइना किया और हज कैंप की तैयारी के सिलसिले में अपनी तजावीज़ पेश की।

हज कैंप के क़ियाम और इंतेज़ामात के सिलसिले में टेंडरस तलब किए गए हैं। वक़्फ़ बोर्ड इमारत की सफ़ाई और बाथ रूम्स और इलेक्ट्रिकल ज़रूरीयात की तकमील के अलावा कमरों में दरकार रीपेरिंग के काम अंजाम देगा। वक़्फ़ बोर्ड ने इमारत के सेलर में आहक पाशी का फ़ैसला किया है।

जारीया साल पहली मर्तबा हज हाउज़ से मुत्तसिल ज़र-ए-तामीर काम्प्लेक्स की तीन मंज़िलों को आज़मीन-ए-हज्ज के क़ियाम के लिए इस्तेमाल किया जाएगा जबकि खुली अराज़ी पर आज़मीन-ए-हज्ज की रवानगी से मुताल्लिक़ उमोर के काउंटरस क़ायम किए जाऐंगे।

आज़मीने हज्ज की रवानगी भी इस बार सेलर के बजाये खुली अराज़ी पर क़ायम किए जानेवाले कैंप से अमल में आएगी। डायरेक्टर अक़लियती बहबूद ने कहा कि वक़्फ़ बोर्ड आज़मीने हज्ज के लिए बेहतर से बेहतर इंतेज़ामात को यक़ीनी बनाएगा।

स्पेशल ऑफीसर हज कमेटी प्रोफेसर एस ए शकूर ने बताया कि 31अगस्त से हज कैंप का आग़ाज़ होगा और 2 सितंबर को पहली फ़्लाईट रवाना होगी। उन्होंने कहा कि आज़मीने हज्ज में सूटकेसों की तक़सीम का अमल अज़ला में जारी है। हैदराबाद और रंगारेड्डी के 1560 आज़मीन ने सूटकेस हासिल करलिए जबकि माबक़ी आज़मीन को अंदरून दो यौम सूटकेस जारी किए जाऐंगे।

उन्होंने कहा कि लम्हा आख़िर में वेटिंग लिस्ट के तहत मुंतख़ब होने वाले आज़मीन के लिए भी सूटकेस की फ़राहमी का इंतेज़ाम किया जाएगा। हज कैंप और हज टर्मिनल के इंतेज़ामात के लिए तमाम मुताल्लिक़ा मह्कमाजात की कोआर्डिनेशन कमेटी की मीटिंग 20 अगस्त को तलब किया गया है। एयरपोर्ट पर हज टर्मिनल की तैयारी भी तेज़ी से जारी है।

TOPPOPULARRECENT