Saturday , November 18 2017
Home / Hyderabad News / हज 2016 के लिए एक हज़ार आज़मीन की मुफ़्त रिहायश-ओ-ताम

हज 2016 के लिए एक हज़ार आज़मीन की मुफ़्त रिहायश-ओ-ताम

हैदराबाद 11दिसंबर: नाज़िर रुबात हुसैन मुहम्मद अलशरीफ़ ने एडीटर सियासत ज़ाहिद अली ख़ां को यक़ीन दिलाया कि वो हज 2016के लिए 1000 आज़मीन की रिहायश और मुफ़्त ताम के इंतेज़ाम के लिए तैयार हैं। अगर तेलंगाना हुकूमत इस सिलसिले में तआवुन करे तो वो आइन्दा साल हज में बेहतर से बेहतर इंतेज़ामात को यक़ीनी बनाएंगे।

ज़ाहिद अली ख़ां से मक्का मुकर्रमा में हुसैन मुहम्मद अलशरीफ़ ने मुलाक़ात की और रुबात में पिछ्ले हज के मौके पर 597 आज़मीने हज्ज के लिए किए गए इंतेज़ामात की तफ़सीलात से वाक़िफ़ किराया।

ज़ाहिद अली ख़ां ने इंतेज़ामात की सताइश की और तजवीज़ पेश की के आइन्दा साल तादाद में इज़ाफ़ा किया जाये ताके हैदराबाद दक्कन से ताल्लुक़ रखने वाले आज़मीने हज्ज को सहूलत हो।

उन्होंने कहा कि वो इस मसले पर डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली से बातचीत करेंगे और उम्मीद है के तेलंगाना हुकूमत नाज़िर रुबात के साथ मुकम्मिल तआवुन करेगी। नाज़िर रुबात ने बताया कि साबिक़ रियासत हैदराबाद के ताल्लुक़ रखने वाले 597 आज़मीने हज्ज के लिए तीन इमारतों में इंतेज़ामात किए गए थे।

रुबात की मौजूदा इमारत के अलावा दो इमारतें हासिल करते हुए ना सिर्फ क़ियाम का इंतेज़ाम किया गया बल्कि तीन वक़्त का खाना मुफ़्त फ़राहम किया गया। उन्होंने बताया कि ताम के अलावा दुसरे बुनियादी सहूलतें भी फ़राहम की गईं जिससे हुज्जाजकिराम काफ़ी मुतमइन रहे।

TOPPOPULARRECENT