Saturday , December 16 2017

हमले में ज़ख़मी ख़ातून की मौत

हैदराबाद।०५अक्टूबर, ( सियासत न्यूज़) नामालूम अफ़राद के हमला में शदीद ज़ख़मी ख़ातून आज ईलाज के दौरान फ़ौत होगई। 29सपटमबर को ये ख़ातून शदीद ज़ख़मी हालत में पाई गई थी। सर्वे नंबर 216 प्लाट नंबर 29 की झाड़ीयों से कचरे की निकासी करने वालों

हैदराबाद।०५अक्टूबर, ( सियासत न्यूज़) नामालूम अफ़राद के हमला में शदीद ज़ख़मी ख़ातून आज ईलाज के दौरान फ़ौत होगई। 29सपटमबर को ये ख़ातून शदीद ज़ख़मी हालत में पाई गई थी। सर्वे नंबर 216 प्लाट नंबर 29 की झाड़ीयों से कचरे की निकासी करने वालों की इत्तिला पर पुलिस ने 35साला मज़दूर ख़ातून को बरामद किया था जो बेहोशी की हालत में थी।

पुलिस के मुताबिक़ इस ख़ातून की दो दिन बाद चलकमां के नाम से शनाख़्त करली गई जो अरविंदति नगर हयात नगर के साकन या लो या की बीवी थी।समझा जा रहा है कि इस ख़ातून को नामालूम अफ़राद ने सुनसान इलाक़ा की झाड़ीयों में तलब किया और मए नोशी के बाद उस की इस्मत रेज़ि के बाद क़तल करदिया।

ताहम पुलिस इन्सपैक्टर हयात नगर मिस्टर सरीनवास कुमार ने बताया कि ख़ातून की इस्मत रेज़ि के ताल्लुक़ से मालूमात ना हो सकें बल्कि सर पर वज़नी पत्थर डाल क्रास का क़तल करदिया गया। पुलिस ने नामालूम अफ़राद के ख़िलाफ़ क़तल का मुक़द्दमा दर्ज करलिया है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT