हमारा पड़ोसी मुल्क दहश्तगर्दी को हवा दे रहा है: वज़ीर-ए-आज़म

हमारा पड़ोसी मुल्क दहश्तगर्दी को हवा दे रहा है: वज़ीर-ए-आज़म

वाशिंगटन 09 सितम्बर: पाकिस्तान पर अपनी तन्क़ीदों में इज़ाफ़ा करते हुए वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने कहा कि हमारे पड़ोस में एक एसा मुल्क है जो दहश्तगर्दी को हवा दे रहा है।

दहश्तगर्दी को फ़रोग़ देने और उसे दूसरे मुल्कों में बरामद करने में मसरूफ़ है। उन्होंने आलमी बिरादरी पर-ज़ोर दिया कि इस दहश्तगर्दी के मूजिद मुल्क के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाये उसे यक्का-ओ-तन्हा करते हुए पाबन्दी आइद की जाएं।

ईस्ट एशिया चोटी कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए नरेंद्र मोदी ने पाकिस्तान का नाम लिए बग़ैर कहा कि हमारे पड़ोस में एक ऐसा मुल्क है जो दहश्तगर्दी को फ़रोग़ देकर उसे बरामद कर रहा है। अब वक़्त आगया है कि सारी दुनिया की ताक़तें इस मुल्क की दहश्तगर्दी पर क़ाबू पाने इक़दामात करें।

14 वीं आसियान हिंद चोटी कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए मोदी ने दहश्तगर्दी में इज़ाफे पर अपनी गहिरी तशवीश का इज़हार किया बज़ाहिर उन्होंने पाकिस्तान का हवाला दिया और कहा कि इस रीजन में मुशतर्का सेक्यूरिटी के लिए ये मुल़्क ख़तरा बना हुआ है। सदर अमेरीका बारक ओबामा और वज़ीर-ए-आज़म चीन की मौजूदगी में वज़ीर-ए-आज़म मोदी ने कहा कि इस दहश्तगर्दी को बरामद करने से इस के लिए जगह कम होती जा रही है और तशद्दुद में इज़ाफ़ा हो रहा है।

इस मौक़ा पर सदर बारक ओबामा और वज़ीर-ए-आज़म मोदी की मुलाक़ात में भी अमेरीका ने हिन्दुस्तान की एन एसजी रुकनीयत के लिए कोशिशों की हिमायत की।

Top Stories