Friday , December 15 2017

हमारी फ़ौज मुलव्विस नहीं : अमरीका

वाशिंगटन: शाम की सरहद पर रूसी जंगी तय्यारे को मार गिराने में अमरीकी फ़ौज मुलव्विस नहीं है। अमरीकी दिफ़ाई शोबा के ओहदेदार ने आज ये बात बताई। इन्होंने अपनी शनाख़्त मख़फ़ी रखने की शर्त पर कहा कि हलीफ़ तुर्की ने हमें मतला किया है कि रूसी फ़ौजी तय्यारे को शामी सरहद के क़रीब फ़िज़ाई हुदूद की ख़िलाफ़वरज़ी की बिना मार गिराया गया है।

इन्होंने कहा कि फ़िलहाल हम इस बात की तौसीक़ कर सकते हैं कि अमरीकी फ़ौज इस वाक़िये में मुलव्विस नहीं थी। तुर्की में अमरीकी फ़ौज काफ़ी तादाद मौजूद है और यहां अंसर लक फ़िज़ाई अड्डे से इस के जंगी तय्यारे इराक़-ओ-शाम में मुसलसल आई उसके ठिकानों पर बमबारी कर रहे हैं।

पनटगान के ओहदेदारों ने इस से पहले रूसी पाइलेट्स की हरकतों और हिक्मत-ए-अमली की मज़म्मत की थी जिन्होंने गुज़िश्ता माह मुतअद्दिद मर्तबा तुर्की फ़िज़ाई हुदूद की ख़िलाफ़वरज़ी की थी। रूस का ये मौक़िफ़ है कि जैट तय्यारा शाम के फ़िज़ाई हुदूद में था और उसने तय्यारा मार गिराने के वाक़िये को इंतेहाई संगीन क़रार दिया है। तुर्की फ़ौज का ये मौक़िफ़ है कि 5 मिनट के अंदर 10 मर्तबा इस तय्यारे ने फ़िज़ाई हुदूद की ख़िलाफ़वरज़ी की जिसके बाद उस के दो F-16 तय्यारों ने रूसी तय्यारों को मार गिराया है।

TOPPOPULARRECENT