Sunday , December 17 2017

हमास टी वी और रेडीयो पर इसराईल का कंट्रोल

ग़ाज़ा सिटी,२० नवंबर (एएफ़पी)इसराईली फ़ौज ने आज ग़ाज़ा में वाकेय्(स्थित)हमास टेलीविज़न स्टेशन के प्रोग्राम्स पर अमलन कंट्रोल हासिल कर लिया था और इस पर वार्निंग्स (Warnings) जारी किए गए । हमास में ग़ाज़ा हुकूमत के सरकारी टेलीविज़न स्टेशन अल‍ अक़्सा

ग़ाज़ा सिटी,२० नवंबर (एएफ़पी)इसराईली फ़ौज ने आज ग़ाज़ा में वाकेय्(स्थित)हमास टेलीविज़न स्टेशन के प्रोग्राम्स पर अमलन कंट्रोल हासिल कर लिया था और इस पर वार्निंग्स (Warnings) जारी किए गए । हमास में ग़ाज़ा हुकूमत के सरकारी टेलीविज़न स्टेशन अल‍ अक़्सा टेलीविज़न पर इसराईली फ़ौज ने दख़ल अंदाज़ी करते हुए कई घंटों तक कंट्रोल हासिल कर लिया ।

फ़ौजी तर्जुमान ने कहा कि हम ने टेलीविज़न पर वार्निंग जारी करने के लिए ऐसा किया था लेकिन ग़ाज़ा में ए एफ़ पी के नुमाइंदों ने बताया कि उन्होंने टेलीविज़न पर ऐसी कोई वार्निंग नहीं देखी । इसराईली फ़ौज ने कल हमास रेडीयो नशरियात पर कई घंटों तक कंट्रोल हासिल कर लिया था ।

इसराईल ग़ाज़ा पट्टी की नाका बंदी ख़त्म करे : ख़ालिद मशाल

हमास रहनुमा ख़ालिद मशाल ने कहा कि उन की तहरीक मुसालहत यक़ीनी बनाने की कोशिशों के लिए पाबंद है लेकिन उन्होंने इस बात पर ज़ोर दिया कि इसराईल को ग़ाज़ा पट्टी की छः साल से जारी नाका बंदी ख़त्म करनी चाहीए ।उन्होंने कहा कि जारी सूरत-ए-हाल को ख़त्म करते हुए अमन के हम ख़िलाफ़ नहीं लेकिन हमारा मुतालिबा ये है कि नाका बंदी ख़त्म की जाए ।

इसके इलावा जारहीयत का सिलसिला रोका जाए । उन्होंने कहा कि हमास जंग बंदी के लिए इसराईल की कोई भी शर्त कुबूल नहीं करेगा क्योंकि जारहीयत की शुरूआत उसी ने की है । इस दौरान सदर मिस्र मुहम्मद मर्सी ने ख़ालिद मशाल और इस्लामिक जिहाद के रमज़ान शाह उल्लाह से मुसालहती कोशिश के हिस्सा के तौर पर मुलाक़ात की ।

इसराईली मुसालहत कार भी कल क़ाहिरा पहुंच चुके हैं । दूसरी तरफ़ मग़रिबी किनारा में फ़लस्तीनी तहरीकात फ़तह हमास और इस्लामिक जिहाद ने इत्तिहाद बरक़रार रखने का अह्द किया और कहा कि ग़ाज़ा पट्टी में फ़लस्तीनी अवाम के साथ यगानगत अटूट रहेगी। जर्मन वज़ीर-ए-ख़ारजा गाईडो वीसटरवील (Guido Westerwelle) भी बहुत जल्द इस इलाक़ा का दौरा करने वाले हैं ।

इसराईल और फ़लस्तीन से सुलह की अपील: बान की मून

अक़वाम-ए-मुत्तहिदा से मौसूला इत्तिला के मुताबिक मोतमिद उमूमी अक़वाम-ए-मुत्तहिदा बान की मून ने इसराईल और हमास पर ज़ोर दिया है कि मिस्र की सालसी के ज़रीया जंग बंदी का मुआहिदा तए करने की कोशिश करें । उन्होंने जारी करदा बयान में कहा कि वो इस इलाक़ा के लिए रवाना हो रहे हैं ताकि जंग बंदी की कोशिशों की ताईद कर सके लेकिन उन के दफ़्तर ने इस बात की तौसीक़ नहीं की कि वो हनूज़ ( अभी) रवाना हुए हैं या नहीं ।

TOPPOPULARRECENT