Sunday , December 17 2017

हम्मास के साथ फ़ायरबंदी पर इसराईल को अमरीका की शाबाशी

हम्मास के साथ फ़ायरबंदी पर इसराईल की सताइश करते हुए अमरीका ने आज इस मुलक की स्कियोरटी के तईं अपने अह्द और इस के साथ मज़बूत दिफ़ाई रिश्ते की मुकर्रर (दोबारा)तौसीक़ की । सेक्रेटरी पनेटा ने इसराईली वज़ीर-ए-दिफ़ा ऐहूद बारक से आज बात की

हम्मास के साथ फ़ायरबंदी पर इसराईल की सताइश करते हुए अमरीका ने आज इस मुलक की स्कियोरटी के तईं अपने अह्द और इस के साथ मज़बूत दिफ़ाई रिश्ते की मुकर्रर (दोबारा)तौसीक़ की । सेक्रेटरी पनेटा ने इसराईली वज़ीर-ए-दिफ़ा ऐहूद बारक से आज बात की और इसराईल की स्कियोरटी और मज़बूत अमरीका।

इसराईल दिफ़ाई रिश्ते के तईं ताक़तवर अमरीकी अह्द का इआदा किया, पेंटगान प्रैस सेक्रेटरी जॉर्ज लिटिल ने ये बात कही। इसराईल की आज तए फ़ायरबंदी के लिए तारीफ़ करते हुए पनेटा ने अपनी उम्मीद का इज़हार किया कि ग़ज़ा से मज़ीद कोई राकेटस नहीं दागे़ जाऐंगे, और इस मुलक के साथ मिल कर काम जारी रखने का अह्द किया ताकि ग़ज़ा में हथियारों की स्मगलिंग के मसले से निमटा जा सके।

कल एक मुशतर्का बयान में योरपी कमीशन के सरबराह बारू सौ और सदर ई यू कौंसल वान रोमपोए ने कहा, हम पूरी तवज्जा से इस सीज़ फ़ायर का ख़ैरमक़दम करते हैं जिस का बस अभी ग़ज़ा में ऐलान किया गया है।

TOPPOPULARRECENT