Wednesday , December 13 2017

हरमैन शरीफ़ैन में माहे रमज़ान के लिए ख़ुसूसी इंतिज़ामात

मक्का मुकर्रमा 6 जुलाई (एजेंसीज़) - हरमैन शरीफ़ैन में माहे रमज़ानूल-मुबारक की आमद के पेशे नज़र तैयारियों का आग़ाज़ होगया है । माहे रमज़ान के दौरान ख़ुसूसी सेक्युरिटी इंतिज़ामात पर तवज्ज्जे दी जा रही है और क़ुरआन मजीद के नुस्ख़ों की तक़सी

मक्का मुकर्रमा 6 जुलाई (एजेंसीज़) – हरमैन शरीफ़ैन में माहे रमज़ानूल-मुबारक की आमद के पेशे नज़र तैयारियों का आग़ाज़ होगया है । माहे रमज़ान के दौरान ख़ुसूसी सेक्युरिटी इंतिज़ामात पर तवज्ज्जे दी जा रही है और क़ुरआन मजीद के नुस्ख़ों की तक़सीम-ए-अमल में लाई जाएगी ।ख़ुसूसी ख़िताब भी होंगे ।

नायब सदर जनरल प्रेसिडेंसी बराए हरमैन शरीफ़ैन मुहम्मद बिन नासिर अलख़ज़ईन ने बताया कि माह रमज़ानुल-मुबारक के इंतिज़ामात का 24 जून से ही आग़ाज़ होगया है। प्रेसिडेंसी की जानिब से उमरा और इस्लाम की बुनियादी तालीमात पर ख़ुत्बों के लिए 100 उलमा का इंतिज़ाम किया गया है । रोज़ाना फ़ज्र और मग़रिब की नमाज़ के बाद ख़िताब का एहतिमाम किया गया है।

हरमैन शरीफ़ैन में 150 टेलीफ़ोनस मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर नसब किए जा रहे हैं ताकि आज़मीन उमरा और ज़ाइरीन उन के ज़रिया इस्लाम के ताल्लुक़ से मालूमात हासिल करें। इस के इलावा अदायगी उमरा के दौरान या इबादतों में ग़लतियों को दरुस्त करने के तरीक़े पर भी मश्वरा दिया जाएगा। उन्होंने कहा कि हरमैन शरीफ़ैन में 25,000 थरमासों में आब-ए-ज़म ज़म का एहतिमाम किया जा रहा है। उन की मुसलसल सफ़ाई और भरने के लिए ख़ुसूसी इंतिज़ामात किए गए हैं। कहा गया है कि माहे रमज़ान में मुअम्मरीन और माज़ूर अफ़राद के तवाफ़ के लिए 10 हज़ार व्हील चेयर्स का एहतिमाम किया गया है।

सिर्फ़ सुई के लिए 50 सऊदी रियाल फ़ीस पर ख़ुद कार व्हील चेयर का इंतिज़ाम भी है । हरम शरीफ़ में ख़ुसूसी सेक्युरिटी अमला भी मुतय्यन किया गया है। हरम शरीफ़ के तमाम 139 गैटस पर भी ख़ुसूसी इंतिज़ामात किए जा रहे हैं। उन्होंने बताया कि क़ुरआन मजीद के उर्दू फ़्रैंच इंडोनेशिया, स्पेन, बोसनियाई और तूर्क ज़बान में तराजुम के दस लाख नुस्ख़ों की तक़सीम भी अमल में आएगी । हरमैन शरीफ़ैन में सिर्फ़ खजूर और सऊदी काफ़ी लेजाने की इजाज़त होगी।

TOPPOPULARRECENT