Tuesday , August 21 2018

हरमैन से मुंसलिक जामिआ का जल्द आग़ाज़ होगा

मक्का मोअज़्जमा 30 नवंबर (सियासत डॉट कॉम) हरमैन अश्शरीफ़ैन की मजलिसे इंतेज़ामी के सदर अल शेख़ अब्दुर्रहमान अल सदीस ने एलान किया है कि जल्द ही दोनों मुक़ामात मुक़द्दसा यानी हरमैन अश्शरीफ़ैन से मुंसलिक एक जामिआ का आग़ाज़ कर दिया जाएगा। इस

मक्का मोअज़्जमा 30 नवंबर (सियासत डॉट कॉम) हरमैन अश्शरीफ़ैन की मजलिसे इंतेज़ामी के सदर अल शेख़ अब्दुर्रहमान अल सदीस ने एलान किया है कि जल्द ही दोनों मुक़ामात मुक़द्दसा यानी हरमैन अश्शरीफ़ैन से मुंसलिक एक जामिआ का आग़ाज़ कर दिया जाएगा। इस मुजव्वज़ा जामिआ में मुख़्तलिफ़ दीनी कोर्सेज़ की तालीम का बतौर ख़ास एहतेमाम किया जाएगा।

अल सदीस ने इस अमर का एलान हरमैन से मुंसलिक तालीमी इंस्टीटियूट ब्रावो साईंसी और लिसानी उलूम के तलबा से ख़िताब करते हुए किया। अल शेख़ अल सदीस ने कहा इंस्टीटियूट के तलबा की साईंसी और लिसानी उलूम के हवाले से हौसला अफ़्ज़ाई करने के लिए एक अवार्ड का इजरा किया जाएगा। इस अवार्ड के इजरा से तहक़ीक़ और तजदीद का शौक़ रखने वाले स्कॉलर्स को हौसला मिलेगा।

इस मौक़ा पर उन्हों ने कहा उलूम को इंसानों को बाहम तक़सीम करने या या तफ़रक़े के लिए इस्तेमाल नहीं किया जाना चाहिए बल्कि तालीम के ज़रीये एक मुंसिफ़ाना और मोतदिल मालूमात अख़ज़ की जानी चाहिए।

TOPPOPULARRECENT