हरम शरीफ़ में तौसीई काम , उमरा वीज़ों की इजराई मौक़ूफ़

हरम शरीफ़ में तौसीई काम , उमरा वीज़ों की इजराई मौक़ूफ़
हैदराबाद। 29 जून ( सियासत न्यूज़) हुकूमत सऊदी अरब की जानिब से उमरा वीज़ा की इजराई बंद किए जाने की वजह से उमरा के ख्वाहिशमंदों में तशवीश की लहर दौड़ गई। हरम शरीफ़ में तौसीई कामों के सिलसिला में हुकूमत सऊदी अरब ने उमरा वीज़ों की इजराई क

हैदराबाद। 29 जून ( सियासत न्यूज़) हुकूमत सऊदी अरब की जानिब से उमरा वीज़ा की इजराई बंद किए जाने की वजह से उमरा के ख्वाहिशमंदों में तशवीश की लहर दौड़ गई। हरम शरीफ़ में तौसीई कामों के सिलसिला में हुकूमत सऊदी अरब ने उमरा वीज़ों की इजराई को मौक़ूफ़ कर दिया है।

अगरचे हुकूमत सऊदी अरब ने 21जुलाई से उमरा वीज़ा बंद करने का ऐलान किया लेकिन बताया जाता है कि 21जून से ही सऊदी सिफ़ारत ख़ाना ने उमरा वीज़ा की इजराई रोक दी थी। इस फ़ैसला से ख़ानगी टूर आपरेटर्स पर अवाम की जानिब से ज़बरदस्त दबाव बढ़ रहा है कि किसी तरह उमरा वीज़ा के हुसूल को यक़ीनी बनएं।

इस फ़ैसला से रमज़ान उल-मुबारक में उमरा के ख्वाहिशमंदों को मायूसी का सामना करना पड़ा और अंदेशा है कि हैदराबाद और आंध्र प्रदेश के दीगर इलाक़ों से बड़ी तादाद में हर साल रमज़ान उल-मुबारक में उमरा करने वाले अफ़राद इस मर्तबा रमज़ान में उमरा की सआदत से महरूम हो जाएंगे।

अब सिर्फ़ वही अफ़राद रमज़ान में उमरा कर पाऐंगे जिन के पास वीज़ट वीज़ा हो। ख़ानगी टूर आपरेटर्स ने वीज़ा के हुसूल के लिए अवाम से पासपोर्टस हासिल करलिए थे अब पासपोर्टस की वापसी के वक़्त अवाम की नाराज़गी का सामना कररहे हैं।

Top Stories