Friday , November 24 2017
Home / AP/Telangana / हरियाणा में तशद्दुद, 12 हलाक, 150 ज़ख़मी

हरियाणा में तशद्दुद, 12 हलाक, 150 ज़ख़मी

नई दिल्ली 22 फ़रवरी: हरियाणा में जाट तबक़ा के रिजर्वेशन के लिए जारी एहतेजाज ने परतशद्दुद शक्ल इख़तियार करली और महलोकीन की तादाद बढ़कर 12 हो गई जबकि अब तक 150 से ज़ाइद ज़ख़मी हुए हैं। हरियाणा के एडीशनल चीफ़ सेक्रेटरी (दाख़िला) पी के दास ने कहा कि अकबरपूर। ब्रूटा में एक शख़्स की फायरिंग के वाक़िये में हलाकत हुई जबकि हंसी के मुक़ाम पर दो ग्रुपस में झड़प के नतीजे में एक शख़्स हलाक हो गया। उन्होंने कहा कि हुक्काम अभी तक एहतेजाजियों का मुहासिरा ख़त्म करने के लिए रज़ामंद नहीं कर पाए जिसके ज़रीये दिल्ली को पानी सरबराह किया जाता है।

डीजीपी यशपाल सिंह ने कहा कि अकबरपूर ब्रूटा से दिल्ली के लिए पानी की सरबराही की बहाली अव्वलीन तर्जीह है। पुलिस, पैरामिलिटरी फोर्सेस और हरियाणा महिकमा आबपाशी के माहिरीन की एक टीम यहां रवाना की गई लेकिन एहतेजाजियों को मुहासिरा ख़त्म करने के लिए रज़ामंद नहीं किया जा सका। बीजेपी ने रात देर गए सीनीयर मर्कज़ी वज़ीर की ज़ेर-ए-क़ियादत पाँच रुकनी कमेटी क़ायम करने का एलान किया जो जाट तबक़ा को कोटा फ़राहम करने के मुतालिबे का जायज़ा लेगी। मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह ने दिल्ली में कहा कि मर्कज़ी वज़ीर वेंकया नायडू की क़ियादत में कमेटी तशकील दी जा रही है।

उन्होंने हरियाणा की अवाम से अमन बरक़रार रखने की अपील की। एहततेजाज के बाइस पब्लिक ट्रांसपोर्ट सिस्टम दरहम-बरहम हो गया। डोमेस्टिक एयरलाइन्स ने यहां से चन्दीगढ़, अमृतसर और जियपूर के लिए इज़ाफ़ी परवाज़ें चलाऐं ताकि फंसे हुए लोगें को ले जाया जा सके।

दिल्ली में पानी का संगीन मसला हो गया है जिसकी वजह से हुकूमत ने तमाम स्कूलस बंद रखने का एलान किया। चीफ़ मिनिस्टर अरविन्द केजरीवाल की ज़ेरे क़ियादत मीटिंग के बाद अवाम से ख़ाहिश की गई है कि वो पानी के इस्तेमाल में एहतियात करें। उन्होंने कहा कि हुकूमत दिल्ली इस मसले के सिलसिले में मर्कज़ी वज़ारत-ए-दाख़िला और हरियाणा के ओहदेदारों से मुसलसिल रब्त क़ायम रखे हुए है।

TOPPOPULARRECENT