Wednesday , January 17 2018

हरीश राव‌ की आज संगारेड्डी में आमद

रुकने असेंबली संगारेड्डी चिंता प्रभाकर ने आई बी गेस्ट हाउज़ संगारेड्डी में उर्दू मीडीया नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि संगारेड्डी में ज़िला तरक़्क़ीयाती कामों का जायज़ा मीटिंग में हरीश राव‌ वज़ीर आबपाशी के ओहदे पर फ़ाइज़ होने

रुकने असेंबली संगारेड्डी चिंता प्रभाकर ने आई बी गेस्ट हाउज़ संगारेड्डी में उर्दू मीडीया नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि संगारेड्डी में ज़िला तरक़्क़ीयाती कामों का जायज़ा मीटिंग में हरीश राव‌ वज़ीर आबपाशी के ओहदे पर फ़ाइज़ होने के बाद पहली मर्तबा शिरकत के लिए 17 जून बरोज़ मंगल को आरहे हैं।

उन्होंने बताया कि प्रोग्राम का आग़ाज़ हज़रत फ़तह ख़ानसाहब मियां मजज़ूब दरगाह शरीफ़ संगारेड्डी पर हाज़िरी देते हुए चादर गुल पेश करेंगे और इस मौके पर दरगाह कमेटी को दरगाह काम्प्लेक्स के कुंजियां हवाले करेंगे बादअज़ां संगारेड्डी जदीद कलक्ट्रेट में ज़िला तरक़्क़ीयाती कामों जैसे बर्क़ी पीने के पानी, तालीम, पंचायत राज, फ़र्टीलाइज़र-ओ-तुख़्म की मूसिर सरबराही और शोबा सेहत जैसे उमूर पर ओहदेदारों के साथ एक जायज़ा मीटिंग में शिरकत करेंगे।

संगारेड्डी सरकारी दवाख़ाना में तक़रीबन 3 करोड़ रुपये लॉगती कामों का हरीश राव‌ वज़ीर आबपाशी इफ़्तिताह करेंगे। ज़िला मुस्तक़र संगारेड्डी में चुनाव के बाद पहली मर्तबा टी आर एस अराकाने असेंबली-ओ-अराकीन पार्लियामेंट 17 जून को ज़िला तरक़्क़ीयाती कामों के जायज़ा मीटिंग में शिरकत के लिए पहूंच रहे हैं।

चुनांचे इन तमाम काख़ैर मुक़द्दम करने तमाम इक़दामात किए जा रहे हैं। चिंता प्रभाकर रुकने असेंबली संगारेड्डी ने बताया कि मज़कूरा जायज़ा मीटिंग में पदमा देवेंद्र रेड्डी डिप्टी स्पीकर असेंबली की भी शिरकत मुतवक़्क़े है।

ख़्वाजा ख़ान क़ाइद टी आर एस और एम ए सुबहान साबिक़ रुकने बलदिया संगारेड्डी ने बताया कि वज़ीर आबपाशी हरीश राव‌ के दौरा संगारेड्डी के सिलसिले में उनके ख़ौरमक़दम के लिए तैयारीयां की जा रही हैं। मुहम्मद जलीलुद्दीन बाबा सदर ज़िला टी आर एस अक़लियती सेल , वेंकटेश्वरलो , मुहम्मद उसमान , लक्ष्मी , निज़ामुद्दीन एडवोकेट , मसऊद बिन अबदुल्लाह बक़्र ऊई , सय्यद ग़ौस , मुहम्मद अनवर और दुसरे मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT