हर्म शरीफ़ हादसे में मछलीपटनम के दो आज़मीन का इंतेक़ाल

हर्म शरीफ़ हादसे में मछलीपटनम के दो आज़मीन का इंतेक़ाल
Click for full image

हैदराबाद 14 सितंबर: मछलीपटनम ज़िला कृष्णा आंध्र प्रदेश से ताल्लुक़ रखने वाले दो आज़मीन-ए-हज्ज मुहम्मद अबदुलक़ादिर और उनकी अहलिया फ़ातिमा बेगम जुमा के दिन हर्म शरीफ़ में पेश आए हादसे में जांबाहक़ हो गए।

स्पेशल ऑफीसर तेलंगाना स्टेट हज कमेटी प्रोफेसर एस ए शकूर ने ये एलान करते हुए बताया कि उन्होंने कौंसिल जनरल बी एस मुबारक और चीफ़ एग्जीक्यूटिव ऑफीसर मर्कज़ी हज कमेटी अता अल रहमान से बात की जिस पर कौंसिल जनरल ने उनकी मौत की तौसीक़ की और बताया कि उनके एक रिश्तेदार अबदुलमुक़ीत मक्का में थे उनको बुलवा कर लाशों की शिनाख़्त करवाली गई।

इस वाक़िये से उन्होंने डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना मुहम्मद महमूद अली वज़ीर-ए-क़लीयाती बहबूद आंध्र प्रदेश पले रघूनाथ रेड्डी और सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद तेलंगाना सय्यद उम्र जलील के अलावा आंध्र प्रदेश सेक्रेटरी महिकमा अक़लियती बहबूद शैख़ मुहम्मद इक़बाल को वाक़िफ़ करवाया और बताया कि ये दोनों आज़मीन के कवर नंबर APF-478-4-0 के तहत अपने दुसरे दो ख़ातून रिश्तेदारों के हमराह 6 सितंबर को हैदराबाद से मक्का मुअज़्ज़मा रवाना हुए थे।

जुमा की शाम ये दोनों अपने दुसरे रिश्तेदारों को रुम में छोड़कर उमरा की नीयत से हर्म शरीफ़ पहुंचे और तवाफ़ के बाद सई के लिए गए थे कि ये हादसा पेश आया और दोनों जांबहक़ हो गए।

Top Stories